المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ادخل حالا قصه طريفه!!!!!

milly
08-01-2003, 07:53 AM
دخل الاستاذ الى قاعه المحاضرة وقال للطلاب صباح الخير فرد عليه محمد المازم : (يا اهلا ولا بهاطله )فقال الاستاذ فلنراجع المحاضرة الماضيه فقال لعمرو دياب قم وسمع المحاضرة الماضيه فقال عمرو دياب ( ما بللاش نتكلم في الماضي )..فالتفت الاستاذ الي محمد فؤادفوجده جالسا يتكلم مع الذي جنبه فضربه فرد عليه ( حردهالك مش حنسهالك )فرأى الاستاذ هشام عباس نائم فقال الاستاذ قم فرد عليه هشام (انا ليه عيني ما دقش نوم انا ) .. ففتش الاستاذ دفتر ايهاب توفيق فوجده ناقص فرد ايها توفيق عليه وقال (اكتر من كدة ايه )فعاقب الاستاذ ايهاب توفيق وقام فوجد وائل كفوري يتكلم مع اصدقائه فقال لوائل لماذا تتكلم فقال (سألوني سألوني )،ثم طلب من نوال الزغبي ان تسمع الدرس فلم تستطيع فقال لها الاستاذ لماذا لم تدرسي لليوم فقالت ( حاسب نفسك الاول )بعد ذالك رأى ديانا حداد تكتب و مشغوله في المحاضرة فقال لها ما الذي يشغلك ؟؟ فقالت ( الي في بالي ولا على بالو ) , فلم يرى الا نجوى كرم في وجهه فقال لها قومي لتسميع المحاضرة فقالت لااستطيع فرد عليها الاستاذ ساشكيكي للادارة فقالت (من قهرن شكيوني وللادارة ودوني ), فاننزعج الاستاذ عندما رأى عدم نظافه الصف فقال من المسؤول عن ذالك فرد عليه كاظم (انا و ليلى )فضرب كاظم وخبط ليلى فأتت الخبطه بأصاله فردت اصاله (يا مجنون مش انا ليلى )وفي هذة الاثناء دخل جورج وسوف متأخرا فقال له الاستاذ لما هذا التأخير فقال (انا آسف لاني ماكنش غصب عني )فدخل وراءه حكيم ولم ينتبه له الاستاذ فقال حكيم ( اس اس السلام عليكم)فأراد الاستاذ توزيع المسابقات فكان الجميع ناجحا ماعدا هاني شاكر فقال الاستاذ له لماذا رسبت فرد هاني (انت السبب )
وبعد هذه الفوضى قرر الاستاذ تأجيل هذه المحاضرة الى الاسبوع القادم فصاح الجميع (دا حلمنا طول عمرنا )

:D:D:D

thesmileface
08-01-2003, 10:59 AM
مهضوم كتير يا ميس ميلي

:) Rana

milly
09-01-2003, 07:53 AM
you are welcome rana:)

ابن مصر
09-01-2003, 07:55 AM
لا فعلا مهضومة ها القصة كتيرررررررررررر
يسلاموا:D:D

milly
09-01-2003, 07:57 AM
تكرموا:D

وادكول مش معقول
09-01-2003, 08:03 AM
ههههههههههههههههه

بس عمرو دياب رجع وقال راجعين

وفي ديله رد بهاء سلطان وقال ليه يا تري

جه الناظر محمد عبد الوهاب وقالهم من غير ليه ؟

فرد خالد عجاج من بعيد تعالالي نتخاننق بعيد

ردت نادية مصطفي وقالت ليه الصلح خير

والموضوع اتفركش علي كده لما نيللي رجعت وقالت فركش .. خلاص هنروح ؟

ههههههههههه

milly
09-01-2003, 08:07 AM
ههههههههههههه روعه
:D:D

Photo Gallery