المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : جمعية المطالبة بحقوق الرجال

الصفحات : [1] 2

zizoYAzizo
25-06-2005, 09:08 PM
للرد على النشره النسائيه الى انا كتبتها ادى حقوق الراجل هام لكل بنات المنتدى

جمعية المطالبة بحقوق الرجال

أمام جبروت النساء وتجبرهن

وأمام طغيان المرأة وظلمها الذى فاق كل حد

ولمواجهة ذلك الجبروت والطغيان الحريمى

اجتمعت مجموعة من أشجع رجال هذه الأمة واحكمهم لتقرر انه قد آن الأوان ليسترد الرجال بعض بعض حقوقهم المسلوبة والمهدرة على يد النساء

وقد وصل إلى يدى بالصدفة البحته طبعا محضر الجلسة الأولى لهذه اللجنة الموقرة

محضر الجلسة الأولي لجمعية المطالبة بحقوق الرجال

انه فى الزمان والمكان اجتمعنا نحن الموقعين أدناه لإنشاء جمعية المطالبة بحقوق الرجال تحت شعار

يا رجال العالم اتحدوا وخليكم رجالة شوية ( شوية صغيرين بس حتى)

وقد اتفقنا على أن تكون رئاسة الجمعية لعضو لن نذكر اسمه خوفا عليه من بطش وجبروت النساء ( برضه العمر موش بعزقة)

على أن تكون سكرتارية الجمعية للأخ المناضل الشجاع جدا العبقري / احمد زيزو ( وربنا يكون فى عونه بقى)

وتسعى الجمعية لضم واستقطاب كل الرجال البؤساء الغلابة الطيبين

والجمعية أيضا ترحب بانضمام أي امرأة يستيقظ ضميرها وتدرك كم الجرم الذى ترتكبه بصمتها على جبروت وطغيان النساء الذى فاق كل حد على الرجالة الطيبين المساكين

ونتعهد بمواصلة الكفاح حتى يحصل كل الرجال على حقوقهم التى نلخص بعضها فيما يلى

أولا

حق الرجل فى استقبال الأصدقاء فى اى وقت بالمنزل وان تلتزم المرأة سواء كانت أخت أو أم أو زوجة بتقديم الشاى والكيك من غير التكشيرة إياها

ثانيا

حق الرجل فى قراءة الجرائد بالمنزل والنوم على كنبة الانتريه دون الاتهام بالخرس وجتك... ما تقوم

ثالثا

حق الرجل فى خلع الملابس والقائها فى الانتريه أو الصالون باعتبار حق الفوضى أحد أهم حقوق الرجال وعدم مواجهته بأنه فوضوى و....وإذا كان ولابد فيجب الاكتفاء بالكلام فقط وعدم استخدام اى أدوات أخري فى التعبير عن الغضب الحريمى

رابعا

حق الرجل فى التحدث فى التليفون بصوت هامس دون التنصت عليه والاقتناع بأنه كان يحدث أبو حميد صديقه رغم تلك الضحكة الناعمة الرايقة المنبعثه من التليفون لان برضه فيه رجالة ضحكتهم جميلة أوى وناعمة أوى ورايقة أوى أوى وبلاش سوء الظن

خامسا

أن يكون حق اختيار الشغالة مقصورا على الرجال فقط مع الاقتناع التام انه اختارها لكفاءتها فقط وان قصر فستانها أو ضيق بنطلونها هى أشياء لم يكن له اى دخل فى هذا الاختيار وعايزين يبقى فيه شوية ثقة

سادسا

حق الرجل فى شرب المياه المثلجة من الثلاجة فى اى وقت خاصة بعد منتصف الليل وعدم الالتفات إلى أن الثلاجة فى المطبخ وليست فى غرفة نوم الشغالة

سابعا

حق الرجل فى المذاكرة فى البلكونه فليس ذنبه أن البلكونة فى مواجهة غرفة نوم بنت الجيران التى جلست تذاكر بقميص النوم

وبلاش سوء ظن

أمال يسقط يعنى

ولا يجب تذكيره بأنه فى الإجازة أو انه أنهى كل مراحل الدراسة فالعلم ليس له سن وتحصيل العلم واجب قومى ووطنى على كل رجل يحب هذا الوطن وطبعا يجب عدم الالتفات إلى أن الكتاب كان مقلوب

ثامنا

حق الرجل فى السهر خارج المنزل والعودة متأخرا مع الاقتناع التام بأنه كان فى عزاء صديق له توفى والده وان هذه الرائحة الرقيقة الهادية المنبعثة منه رائحة بخور فعلا وليست بارفان حريمى

تاسعا

حق الرجل فى مناقشة السكرتيرة فى أمور العمل فالعمل واجب والعمل حياة عند الرجال الأكفاء ومناقشة أمور العمل ليس لها وقت ولا مكان محدد وسواء تمت فى المكتب أو السيارة أو الكازينو أو اى مكان آخر المهم أن تكون مناقشة مفيدة وبناءة جدا فمصلحة العمل قبل اى اعتبار آخر

عاشرا

تطالب الجمعية كل الحكومات بخصم نصف دخل النساء وتخصيصه لبناء مستشفى كبير يكون مسئولا عن معالجة إصابات الرجال التى ستنشأ عن محاولاتهم التمتع ببعض هذه الحقوق

والجمعية ترحب باستقبال اى مطالب جديدة للرجال لإضافتها ودرجها فى دستور

الجمعية

التوقيع

بصراحة عدة توقيعات بخطوط رديئة جدا من فرط شجاعة أصحابها

أنا طبعا ليس لي اى علاقة بتلك الجمعية

بل أنا أول الصارخين والهاتفين ليسقط كل الرجال ولتحيا الستات

(العمر مش بعزأه ) هههههههههههههه اكيد تهريج هيا باظت ولا ايه

منقول

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

http://www.animation-station.com/hearts/animation_hearts/anim0483.gif

أسيرة الصبر
25-06-2005, 11:01 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ككككككككككككككككككككككككككك

نــــــــــــــو تعليق خخخههههككككك

شكرا انا مبسوطه من الجمعيه دي لما تفتحوها قولولي ناقصني حاجات في البيت عاوزه أشتريهم ههههههههههههههه

zizoYAzizo
25-06-2005, 11:06 PM
ايه رايك ياشعاع انا لبيت الدعوه وجبتلك الموضوع عن الرجاله بس اخر جمله مش انا ( كلام فى سرك ) هههههههههههههههههههههههههههههه خدى بالك بقى علشان انا ممكن حد يغتالنى من رجاله المنتدى انا مش عارف انا المفروض تسمونى العضو المطلوب القبض عليه دائما هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جزاك لله كل خير

youssra
25-06-2005, 11:24 PM

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جزاك لله كل خير

zizoYAzizo
25-06-2005, 11:33 PM

جزاك لله كل خير

شكرا يايسرا على مرورك ومشاركتك ولو انى مش عارف انت بتضحكى على ايه*4* علشان جنازتى هتتحط *16* فى اول صفحه فى المنتدى اغتيال احمد على ايد الرجال هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جزاكى لله كل خير

zizoYAzizo
25-06-2005, 11:37 PM

جزاك لله كل خير

جزاكى الله كل خير بس المنتدى فى ايدكو امانه وصيتو ياعالم بقى ايه الى ممكن يحصلى *22*

أسيرة الصبر
26-06-2005, 02:51 AM
متخفش يا أحمد وراك ستات هههههههههههه

بجد انت انتقمتلي من الرجاله اللي كل شويه مطلعين موضوع تريقه عن الستات

قريتهم تاني وضحكت

أضحك الله قلبك

zizoYAzizo
26-06-2005, 02:55 AM
متخفش يا أحمد وراك ستات هههههههههههه

بجد انت انتقمتلي من الرجاله اللي كل شويه مطلعين موضوع تريقه عن الستات

قريتهم تاني وضحكت

أضحك الله قلبك

طيب الحمد لله اضحكتى تانى كل ماتزعلى وتحسى بضيق خشى اقرى الموضوع وانت هتضحكى بس بلاش وراك ستات دى ههههههههههههههههههههههههههه
جزاكى الله كل خير

أسيرة الصبر
26-06-2005, 03:01 AM
مين قال وراك ستات أنا اقصد وراك رجاله هيوروك النجوم بعز الظهر هههههههههههههههههه

مالهم الستات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آه نسيت انك راجل

zizoYAzizo
26-06-2005, 03:04 AM
مين قال وراك ستات أنا اقصد وراك رجاله هيوروك النجوم بعز الظهر هههههههههههههههههه

مالهم الستات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آه نسيت انك راجل

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله انا فطست من الضحك ياشعاع من حيث هشوف النجوم فى عز الظهر كلها كام ساعه والنهار يطلع والمنتدى يتملى والكل هيدخل علشان يشوف الحقوق والواجبات وهتلاقينى قاعد على اول سطر فى المنتدى مستنى جنازتى تعدى
*8*

gogo1
26-06-2005, 03:32 AM
رغم أنكم آخدين الموضوع هزار أنا بقولكم وبأكد لكم أن فيه فعلا ناس فى مصر وداخل بلدنا العزيز وصلت لدرجات كبيرة من التفكير الجدى لحماية الرجال من القوانيين الظالمة الجائرة التى تتعلق بالمال والاطفال والحياة فيما بعد الانفصال أو أثناؤه علما بأن كثرة تعد يلات تلك القوانيين أبتعدت بها كل البعد عن كل الشرائع السماوية والمنطق الانسانى المعقول فأنا مثلا لن أرى ابنى إلا بعد 21 عاما كنوع من الضغط والابتزاز وهناك آلاف غيرى أعرف منهم أربعة على الاقل فى نفس الخندق ياريت تقلب بجد ونلاقى جمعية زى دى فى بلد تحكمه النساء أو أسوء أذيال النساء*9*

Kind Hand
26-06-2005, 12:54 PM
زيزو وانا معاك في الجمعية دي بس من بعد كلمة دستور في البند العاشر ومعاك حتى النهاية

اخي العزيز جوجو أي قانون يمنعك من رؤية ابنك على حد علمي أنه حتى إذا كان هناك حكم بضم حضانة الطفل لأي من الطرفين فيحق للطرف الأخر رؤيته في مواعيد او فترات محددة

gogo1
26-06-2005, 02:10 PM
فعلا هناك قانون لكن ليس هناك أى عقوبة على عدم التنفيذ ولكن بأمكانك رفع قضية سحب من الام لأم الام ستسغرق سنتين على الاقل ثم لأ تنفذ ام الام وتستأنف فتقوم مشكورا برفع قضية ضم تستغرق على الاقل سنتينن أخريين يعنى بنتكلم فى أربع سنين لحد ما تنفذ أول حكم بالرؤية أذا الام عايزة تستخدم الاطفال كنقطة ضغط غير يضاف على الاقل سنة قبل رفع أى قضية عشان حضرتك تثبت فعلا أن فيه ناس معندهاش ضمير خاطفين أبنك منك عشان يبتزوك ماديا ومحدش حيصدقك طبعا لأن كل الناس شايفه ان دى أمه ومفيش حاجة أسمها انها لما تمنعك تشوف أبنك لحد ما حيجى يوم تلاقى واحد يتجن ويرتكب مصيبة نقوم نبدأ تفوقزخصوصا أن رجوع أبنك ليك بعد تعديل سن الحضانة أصبح تقريبا مستحيل لآن القانون الجديد بيدى الحضانة للأم لغاية سن 15 سنه وبعدين لغاية و21 بدون أجر ألف شكر لقوانين 100%[b]

zizoYAzizo
26-06-2005, 06:17 PM
رغم أنكم آخدين الموضوع هزار أنا بقولكم وبأكد لكم أن فيه فعلا ناس فى مصر وداخل بلدنا العزيز وصلت لدرجات كبيرة من التفكير الجدى لحماية الرجال من القوانيين الظالمة الجائرة التى تتعلق بالمال والاطفال والحياة فيما بعد الانفصال أو أثناؤه علما بأن كثرة تعد يلات تلك القوانيين أبتعدت بها كل البعد عن كل الشرائع السماوية والمنطق الانسانى المعقول فأنا مثلا لن أرى ابنى إلا بعد 21 عاما كنوع من الضغط والابتزاز وهناك آلاف غيرى أعرف منهم أربعة على الاقل فى نفس الخندق ياريت تقلب بجد ونلاقى جمعية زى دى فى بلد تحكمه النساء أو أسوء أذيال النساء*9*

شكرا لكى اخى الفاضل جوجو على مرورك وتعليقك الجميل بس ماظنش ان فيه رجاله بدور على حقوقها لانهم واخدنها تالت ومتلت ومهما الستات اتنظظو هيفضلو بردو ستات يعنى لو مفيش رجاله الستات مش هتعمل حاجه فى حياتها اكتر من الطبيخ
ههههههههههههههههههههههههههههههههه انا حاتط الموضوع للضحك وفك التكشيره هههه

zizoYAzizo
26-06-2005, 06:19 PM
زيزو وانا معاك في الجمعية دي بس من بعد كلمة دستور في البند العاشر ومعاك حتى النهاية

اخي العزيز جوجو أي قانون يمنعك من رؤية ابنك على حد علمي أنه حتى إذا كان هناك حكم بضم حضانة الطفل لأي من الطرفين فيحق للطرف الأخر رؤيته في مواعيد او فترات محددة

شكرا ليك اخى الفاضل KIND_HAND بس انا مش مسؤول على الى ممكن يحصلك هههههههههههههههه لانى كده احنا بقينا اتنين بس على المنتدى كلو هههههههههههههههههه ربنا يستر
جزاك الله كل خير

إيمان
28-06-2005, 08:37 PM
ههههههه بنود حلوة وجميلة تفرح القلب
شكرا لك يا اخي وربنا معاهم
سلمت يداك على الموضوع الحلو

mad boy
28-06-2005, 09:25 PM
نشره الاخبار

تم امس اغتيال المدعو الصقر المصرى الساعه الخامسه وعشرون من صباح اليوم التالى عن طريق الاخ العزيز .......
وتقول مصادر مجهوله لاتريد نشر اساميها وهم ........و............و.......
انه تم تعليق الفلكه لكى يتم التصبيح عليه. ومن ثم قامو بتعذيبه باكل صبق فول كامل(ده اكيد عمل جريمه رهيبه)
ثم تم اطلاق اساتذه اللغه العربيه عليه وهم لمن يعلم اسوا من عزرائيل
ثم تم ذهابه الى مكتب الناظر الذى لم يخرج منه حتى الان ...ويقال انهم سمعو اصواتا اسوا من اصوات العفاريت فى ليله كحلى

وقد اعربت الحركه انها غير مسؤله وانها لاتتبع تنظيم رجال مصر الذى لم يؤسس بعد وريسها الحالى ماد بوى

(اصدر تتر النهايه )

zizoYAzizo
28-06-2005, 11:33 PM
ههههههه بنود حلوة وجميلة تفرح القلب
شكرا لك يا اخي وربنا معاهم
سلمت يداك على الموضوع الحلو

شكا ليكى يايمان على تواجدك الجميل ده وكويس انك موافقه على البنود دى علشان باذن الله تبقى عامله حسابك لو انت متجوزه او ناويه باذن الله هههههههههههههههههههههههههههههههه وكده انتى تانى وواحده توافق على البنود بعد اسيره
جزاكى الله خيرا
*8*

zizoYAzizo
28-06-2005, 11:35 PM
نشره الاخبار

تم امس اغتيال المدعو الصقر المصرى الساعه الخامسه وعشرون من صباح اليوم التالى عن طريق الاخ العزيز .......
وتقول مصادر مجهوله لاتريد نشر اساميها وهم ........و............و.......
انه تم تعليق الفلكه لكى يتم التصبيح عليه. ومن ثم قامو بتعذيبه باكل صبق فول كامل(ده اكيد عمل جريمه رهيبه)
ثم تم اطلاق اساتذه اللغه العربيه عليه وهم لمن يعلم اسوا من عزرائيل
ثم تم ذهابه الى مكتب الناظر الذى لم يخرج منه حتى الان ...ويقال انهم سمعو اصواتا اسوا من اصوات العفاريت فى ليله كحلى

وقد اعربت الحركه انها غير مسؤله وانها لاتتبع تنظيم رجال مصر الذى لم يؤسس بعد وريسها الحالى ماد بوى

(اصدر تتر النهايه )

ههههههههههههههههههههههههه والله دمك عسل ياماد بوى بس ناظر مين بقى وعفايت مين انا مستنى قدرى ونصيبى بس الحمد لله البنات الى دخلو على الموضوع متفاهمين لغايه دلوقتى وموافقين على الشروط افرح ياعم بقى وهيص انت بالذات هتتنطط على الكنب وترمى هدومك فى اى حته ههههههههههههه واى حاجه هتحصلى هقول ان ماد بوى هوا رئيس الرابطه
لك جزيل الشكر ووافر الاحترام
*8*

mad boy
28-06-2005, 11:59 PM
ويهون عليك اخوك وحبيبك.......دا انته لو كنت مكانى كنت..هنت عليا

وبعدين كفايه عليا حركه واحده لغايه دلوقتى

بدل مايطلع عليا اسم ابو حركات ارعه

zizoYAzizo
29-06-2005, 12:03 AM
ويهون عليك اخوك وحبيبك.......دا انته لو كنت مكانى كنت..هنت عليا

وبعدين كفايه عليا حركه واحده لغايه دلوقتى

بدل مايطلع عليا اسم ابو حركات ارعه

يعنى بزمتك انا مش صعبان عليك وانا فى الوضع الخطير ده وانا عمل مظاهره كامله يعنى واقف فى وش المدفع

ههههههههههههههههههههههههههههههههه والله صعبت عليا خلاص بقى شوف حد تانى ونقول عليه انو بيمول الجمعيه اقولك حل حلو قوى جدا خالص موت احنا نمضى اسيره او ايمان على اقرار انهم صحاب الجمعيه وتبقى رسمى ويبقى التعامل بنات مع بنات واحنامالناش دعوه غير لما الرجاله تمضى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه من الاخر نولعها ههههههههههههه بس هقول انها فكرتك

ههههههههههههههههههههههههه

الدكتورة نسيبة
29-06-2005, 12:17 AM
ههههههههههههههههههه

حلوين قوووى يا احمد

تسلم ايدك

zizoYAzizo
29-06-2005, 12:22 AM
ههههههههههههههههههه

حلوين قوووى يا احمد

تسلم ايدك

شكرا ياميرا على زوقك وعلى ردك وكويس انك موافقه علشان باذن الله لما تيجى تتجوزى كده جوزك هيمضيكى على ورقه مكتوب فيها الحقوق دى ههههههههههههههههههههههههههههههههههه هلشان تبقى عمله حسابك من دلوقتى
ربنا يخليكى يارب مع احترامى وتقديرى
*8*

mad boy
29-06-2005, 12:27 AM
يعنى بزمتك انا مش صعبان عليك وانا فى الوضع الخطير ده وانا عمل مظاهره كامله يعنى واقف فى وش المدفع

ههههههههههههههههههههههههههههههههه والله صعبت عليا خلاص بقى شوف حد تانى ونقول عليه انو بيمول الجمعيه اقولك حل حلو قوى جدا خالص موت احنا نمضى اسيره او ايمان على اقرار انهم صحاب الجمعيه وتبقى رسمى ويبقى التعامل بنات مع بنات واحنامالناش دعوه غير لما الرجاله تمضى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه من الاخر نولعها ههههههههههههه بس هقول انها فكرتك

ههههههههههههههههههههههههه

ليييييييييه بس الغلط ده
ماكنا ماشيين حلو
ماشى انا اخطف اسيره وانته تخطف ايمان وميرا تخطف رجلها لحد عندنا
ونهددهم نمنع النشابات عنهم وهمه يمضو على طول
ولو اتمسكنا ف....................العمر مش بعزقه

zizoYAzizo
29-06-2005, 12:40 AM
ليييييييييه بس الغلط ده
ماكنا ماشيين حلو
ماشى انا اخطف اسيره وانته تخطف ايمان وميرا تخطف رجلها لحد عندنا
ونهددهم نمنع النشابات عنهم وهمه يمضو على طول
ولو اتمسكنا ف....................العمر مش بعزقه

احب اقولك يابنى انى دماغك دى هتودينا ورا الشمس هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

mad boy
29-06-2005, 12:46 AM
بس ده انا كنا هنكمل لبعد بلوتو واحنا طالعين

ياله مش خساره فيك

بس ياله ننفذ العمليه وكفايه دلع

zizoYAzizo
29-06-2005, 12:34 PM
بس ده انا كنا هنكمل لبعد بلوتو واحنا طالعين

ياله مش خساره فيك

بس ياله ننفذ العمليه وكفايه دلع

اه مانت بره البلد لكن انا هنا فيها انت تودينى فداهيه ياماد بوى حقيقى انت جننتنى ههههههههههههههههههههههههههههههههه

sally
29-06-2005, 07:15 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه

انا هارفع لكم قضيه ومن غير اتعاب من اجل الحصول علي هذه الحقوق بس لو اخدتموها ابقوا قابلوني انا هبقي هناك http://smilies.sofrayt.com/%5E/y0/ill.gif

اتفقنا http://smilies.sofrayt.com/%5E/_950/greedy.gif

mad boy
29-06-2005, 07:54 PM
اه تسترزقى من ورانا بالمره

واهو تدريب لمحاميه بالمره

ههههههههههههههههههههههه

mad boy
29-06-2005, 07:57 PM
اه مانت بره البلد لكن انا هنا فيها انت تودينى فداهيه ياماد بوى حقيقى انت جننتنى ههههههههههههههههههههههههههههههههه

اه اما اهدد نفسى وعمرى بالبعزقه
وانا اول ما انزل هندد بالافكار التخريبيه الى بتنادى بيها الجمعيه
ههههههههههههههههههههههههههه

zizoYAzizo
30-06-2005, 01:38 AM

انا هارفع لكم قضيه ومن غير اتعاب من اجل الحصول علي هذه الحقوق بس لو اخدتموها ابقوا قابلوني انا هبقي هناك http://smilies.sofrayt.com/%5E/y0/ill.gif

اتفقنا http://smilies.sofrayt.com/%5E/_950/greedy.gif

اهم حاجه ياسالى انك موفقه وهتقفى فى صفنا المهم انك تساندى الجمعيه ولو فيه حبس او حاجه اخويا ماد بوى هيقوم بالموضوع كلو بس هتيلو انتى تابيده وانا اتنازل عن الجمعيه
*8*
هههههههههههههههههه

zizoYAzizo
30-06-2005, 01:41 AM
اه اما اهدد نفسى وعمرى بالبعزقه
وانا اول ما انزل هندد بالافكار التخريبيه الى بتنادى بيها الجمعيه
ههههههههههههههههههههههههههه

ماشى ياماد بوى انا بعترف انى مأسس الجمعيه دى بس اشوفك يوم ماتتجوز هتجرى تدور عليا علشان اجبلك حقوقك ومش هتلاقينى لانى هحرمك منها وهخليك كده لايس ومش هتتنطط على الكراسى وهتنام فى البانيووووو
ههههههههههههههههههههههههههههه

mad boy
30-06-2005, 01:53 AM
ماشى بس عرفنى ادور فين فى ابو زعبل ولا فى العنف الاسرى
الى بيصدف انك بتقدم محضر للحمايه من مراتك
ولا ولا ولا..

zizoYAzizo
30-06-2005, 01:56 AM
ماشى بس عرفنى ادور فين فى ابو زعبل ولا فى العنف الاسرى
الى بيصدف انك بتقدم محضر للحمايه من مراتك
ولا ولا ولا..

هههههههههههههههههههههههههههههههه انت ممكن ماتلقنيش لانك اول ماتنزل هتلاقى الستات بتجرى ورايا بالاكياس البلاستك والسواطير وهيقولو يسقط استعمار الرجال ويسقط زيزو بالاخص هوت شهيد الرجال

هههههههههههههههههههههههه

فيا تلحقنى يامتلحقنيش

mad boy
30-06-2005, 02:12 AM
انا عبا ما اوصل هيكون نصك الفوقانى بيتقدم فى محلات الجزاره
على انو لحم كلاب

zizoYAzizo
30-06-2005, 02:19 AM
انا عبا ما اوصل هيكون نصك الفوقانى بيتقدم فى محلات الجزاره
على انو لحم كلاب

*11* *23* *127* *159*

mad boy
30-06-2005, 02:22 AM
واضح انك على نياتك وطيب
عقبال البكارى يا ابن كارى
هههههههههههههههههه

zizoYAzizo
01-07-2005, 08:50 AM
واضح انك على نياتك وطيب
عقبال البكارى يا ابن كارى
هههههههههههههههههه

*86*
*127*
*159*

أنفـــــال
04-07-2005, 01:19 AM
أكتر حاجة ضحكتني في الموضوع دة..:)
ان الكاتب مانسبهوش لنفسه... :)
قال انه منقول.. :d
موضوع لذيذ..
شكراً احمد..
أنفال

عصفور الشعر
04-07-2005, 01:30 AM
موضوع جميل جدا جدا يا زيزو .. بس تصدق ...انا متنازل عن كل الحقوق دى....أحسن تانى يوم ألاقيها تقوللى ..أنا كمان عايزه حقوقى ومن نفس عينة الحقوق بتاعتنا...تخيل بقى لو زوجتك طلبت منك حقوق زى دى حيكون رد فعلك ايه....((روحى وانتى طالق وبالتلاته طبعا ))ههههههههههههههههههههههههههههههههه

zizoYAzizo
04-07-2005, 12:01 PM
أكتر حاجة ضحكتني في الموضوع دة..:)
ان الكاتب مانسبهوش لنفسه... :)
قال انه منقول.. :d
موضوع لذيذ..
شكراً احمد..
أنفال

اختى الفاضله انفال ماهو اكيد العمر مش بعزقه بردو ههههههههههههههه شكرا لك على المرور وتشرفك الغالى للموضوع
مع احترامى وتقديرى
*8*

zizoYAzizo
04-07-2005, 12:04 PM
موضوع جميل جدا جدا يا زيزو .. بس تصدق ...انا متنازل عن كل الحقوق دى....أحسن تانى يوم ألاقيها تقوللى ..أنا كمان عايزه حقوقى ومن نفس عينة الحقوق بتاعتنا...تخيل بقى لو زوجتك طلبت منك حقوق زى دى حيكون رد فعلك ايه....((روحى وانتى طالق وبالتلاته طبعا ))ههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههه شوف ياعصفور كلامك صح وكل حاجه بس لو حصل ده اخد اقرب تاكسى ونط على طول على الموضوع بتاع حياه العزوبيه للراجل والست هنلاقى هناك الراحه لكامله هههههههههههههههههههههههههههههههههههه تسلم ايدك على مرورك وتشريفك لموضوعى المتواضع والحمد لله انى قدرت ارسم البسمه على شفاهك

*8*

farawlaia
04-07-2005, 03:41 PM
لا حول ولا قوة الا بالله تصدقوا صعبتو عليا
كل الرعب ده عشان موضوع وخايفين وهنتقتل معلش لجنة الرفق بالحيوان بردو موجوده مش هتسمح يحصل حاجة لحد

بس بردو مصمم تلعب في منطقة خطر يا زيزو حاسب على نفسك

zizoYAzizo
04-07-2005, 05:37 PM
لا حول ولا قوة الا بالله تصدقوا صعبتو عليا
كل الرعب ده عشان موضوع وخايفين وهنتقتل معلش لجنة الرفق بالحيوان بردو موجوده مش هتسمح يحصل حاجة لحد

بس بردو مصمم تلعب في منطقة خطر يا زيزو حاسب على نفسك

شكرا يافراولايه على الرد بتاعك بس بلاش موضوع الرفق بالحيوان ده هههههههههههههههههههههههههه
ثانيا ده التهديد رقم 25469882 الى جالى لغايه دلوقتى على الموضوع ده هههههههههههههههههههه بجد مش عارف هلاقيها من مين ولا من مين
لك فائق الاحترام والتقدير

حنـــــان
09-07-2005, 01:34 PM
الموضوع ده خطير ضحكني جدا شكرا يا زيزو
بس الرجاله مفتريين برضو!

zizoYAzizo
10-07-2005, 12:36 AM
الموضوع ده خطير ضحكني جدا شكرا يا زيزو
بس الرجاله مفتريين برضو!
اولا شكرا على الزياره الغاليه دى يانونا

ثنيا الحمد لله انى قدت اضحكك شويه

ثالثا ( هتودينى فى داهيا ثالثا دى ) ههههههههههههههههه انا علشان عارف ان بعض ( شاهدين ياجماعه بقول بعض هههههههه) الرجاله مفتريين انا كتبتلكو الموضوع ده شرفيه بالزياره وقليلى رايك

http://www.egyptsons.com/misr/showthread.php?t=33947

شكرا يانونا لك فائق احترامى وتقديرى

سـلـوى
19-07-2005, 06:38 PM
منقول
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

http://www.animation-station.com/hearts/animation_hearts/anim0483.gif

اية الشجاعة دى بس 00000000الصراحة راااااااااحة صحيح ههههههههه:d :d

انا قرات الموضوع و قلت اروح اجهز الطقم الاسود لتوديع اخويا احمد

بس انت لحقت نفسك و رحت رجعت الطقم هههههههههههههه :d

هو احنا دائما اللى وحشين وجبابرة ههههههه ارحمونا شوية يا رجاااااااالة *9*

zizoYAzizo
19-07-2005, 06:50 PM
اية الشجاعة دى بس 00000000الصراحة راااااااااحة صحيح ههههههههه:d :d

انا قرات الموضوع و قلت اروح اجهز الطقم الاسود لتوديع اخويا احمد

بس انت لحقت نفسك و رحت رجعت الطقم هههههههههههههه :d

هو احنا دائما اللى وحشين وجبابرة ههههههه ارحمونا شوية يا رجاااااااالة *9*
تتصدقى انا فضلت اضحك على ردك ياسلوى بطريقه هستيريه حقيقى خصوصا لما روحتى تحضرى الطقم الاسود علشان توديعى ههههههههههههههههههه
وصيتك المنتدى ولو جرالى حاجه ههههههههههههههههه ابقى خدى مشاركاتى كمان ههههههههههههههههه وعايز نعى فى الجرنال فى صفحه مليون 100 الف علشان خاطر الناس كلها تشوف ضحيه الرجاله ههههههههههههههه
والجنازه بتاعتى تطلع من توكيل اديدس ملفوفها فى ورق كيلنكس ههههههههههههههههههههههههههههه
دمتى بصحه وخير وسعاده والحمد لله انى قدرت ابسطك لو لدقيقه واحده
مع احترامى وتقديرى
المغفور له احمد

سـلـوى
19-07-2005, 07:05 PM
يا رب يضحك و يسعد قلبك علطول

خلاص كلة هيحصل باذن الله

يلا الوداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااع

mad boy
19-07-2005, 10:56 PM
ممممممممممممممممممممممممممممممممممم
ايه يا جماعه خلاص زيزو هيودعنا