المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اليكم النشره النسائيه



zizoYAzizo
25-06-2005, 02:12 PM
السلام عليكم


اليكم النشره النسائيه منقولة لكم من من محطه أم عباس الأولى :


الخبر الاول

. .أدت رسالة هاتفية غرامية إلى إصابة زوج بكدمات متفرقة في الوجه ، كانت الزوجة قد اكتشفت هذه الرسالة مستغلة انشغال زوجها بأداء التمارين الرياضية فوق سطح البناية على غرار (ما إلك إلا هيفا)، ما أن قرأت الرسالة حتى استشاطت غضبا و ارتدت قفازات الملاكمة ثم توجهت إليه لتلقنه درسا في فنون الملاكمة، و قد استنكر المجني عليه العنف مؤكدا أنها ليست المرة التي يتعرض فيها إلى هذا العدوان الغاشم الذي لا يتوافق أبدا مع خيارات الحلول السلمية، في النهاية تم إحالة القضية إلى محكمة العدل الدولية للنظر في إمكانية محاكمة الزوجة كمجرمة حرب!.




الخبر الثاني

· · طرحت في الأسواق العباءة الجديدة من طراز (sel 999) التي تعتبر احدث صرعة في عالم العباءات حيث يمكن استعمالها كعباءة و شيلة في آن واحد (2 في 1) ، تتمتع العباءة الحاصلة على جائزة الجودة ( أيزو 2002 ) بمواصفات خليجية و أوربية روعي فيها المتغيرات الحديثة للأزياء الخليجية لتلاءم ذوق المرأة العصرية ، فهي تضيق لتكون مخصرة و تتوسع لتكون فضفاضة حسب ما تستدعيه الحاجة بفضل النظام الأتوماتيكي المستخدم ، كذلك تم تزويدها برقاقات إلكترونية للتحكم في درجة الشفافية القانونية بحيث لا تقل عن 10 % و لا تزيد عن 30 % ، هذا و سوف تباع العباءة بأسعار في متناول اليد حيث لن يزيد سعرها بأي حال من الأحوال عن 5000 دولار


الخبر الثالث

· · تعرضت مقدمة البرامج المعروفة (منى شعللني) إلى حادث محرج أثناء تقديمها لبرنامج (الغراب عالباب) حيث سقط أحد رموشها الاصطناعية بينما كانت ترقص مع ضيف البرنامج مما حدا بالتلفزيون إلى قطع إرساله لحين الانتهاء من تثبيت الرموش من جديد ، و قامت المقدمة برفع قضية على الماكيير مطالبة إياه بتعويض مالي كبير عن الأضرار النفسية و المعنوية التي سببها إهماله الواضح ، من جهة أخرى أعلنت رابطة المذيعات العربيات عن تضامنها و وقوف جميع العضوات معها في هذا المحنة و أكدت على لسان رئيستها أن هذه الحادث يندرج تحت بند التشويه المتعمد إلى أناقة و جمال المذيعة العربية ، في المقابل برأ الماكيير نفسه و ألقى بالمسؤولية كاملة على الغراء المستخدم في إلصاق الرموش حيث اتضح أنه من ماركة (بوعبود) التي تباع في محلات ابوريالين.


فاصل اعلاني ونعود اليكم:

الفاصل:

سيدتي الجميله ان زوجك هو مستقبلك لهذا عليك ان تقدمي له افضل طعام

ودااااعا للطبخ والنفخ .... وداااعاااا للتعب ..... ودااااعااااااا للريحة البصل

الان لدينا ... كبسة دجاج معلب ... كبسة لحم معلب ... كبسة سمك معلب ...
للعلم فقط .. الكبسة هو أرز مطهو ببهارات خاصه
واذا تردين لدينا خدمه تعليب الرجال مجانااا

اتصلي الان.


اهلا وسهلا بكم عزيزاتي المشاهدات

وعوده بعد الفاصل:

الخبر الرابع

. .أكدت مصادر نسائيه بان ( مجلس القرقه النسائي ) قد وافق على مشروع افتتاح سلسلة صالونات
مكياج على الماشي ويكون في كل محطه بانزين فرع لهذه السلسلة , لكي تستطيع السيدات
ان يضعن المكياج وهي تقوم بتعباة سيارتها بالوقود للاستفاده من وقتها الثمين بخلال خمس دقائق.


الخبر الخامس

. .نظرا لكثرة مشاكل الطلاق بوقتنا الحالي , يقوم ( مجلس القرقه النسائي ) بدراسة مشروع
وضع مؤخر اجباري للزوجه بمبلغ 50000 يورو, لكي لايفكر الرجل بالطلاق اطلاقا واذا فكر
بالطلاق فسوفا يكون مصيره السجن لعدم استطاعته دفع المبلغ نظرا لصغر سن فئة المطلقين
وعلى قولت المثل ( سجن بالبيت ولا سجن بالمركزي )


نشكركم على حسن متابعتكم.

والى اللقاء في النشره القادمه:


تقديم : ام علي






اعداد : ام مشعل






مونتاج : ام حنان





تصوير : ام طلال
منقول

بهجه
25-06-2005, 02:20 PM
اخبااااااااااااااااااااااااااااااار جديده

بس يارب محدش يصدقها
تشكر
يا زيزو

أمة الله
25-06-2005, 02:25 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مش ممكن مشكله حقيقى يا زيزو الموضوع يجنن الله يخليك و يجازيك عنى كل خير ضحكتنى و انا مهمومه بجد
متشكره جدا

zizoYAzizo
25-06-2005, 08:34 PM
اخبااااااااااااااااااااااااااااااار جديده

بس يارب محدش يصدقها
تشكر
يا زيزو



شكرا يابهجة وربنا يستر علينا احسن لو الجواز بالطريقه دى يبقى قليتو احسن هههههههههههههههههههههههه
مع فائق احترامى وتقديرى
*8*

zizoYAzizo
25-06-2005, 08:37 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مش ممكن مشكله حقيقى يا زيزو الموضوع يجنن الله يخليك و يجازيك عنى كل خير ضحكتنى و انا مهمومه بجد
متشكره جدا




الحمد لله يا أم نهال انى قدرت افرحك ولو لثوانى ،، وبنا بأذن الله ربنا يشيل همك ويبدله بالفرح والسعاده بأذن الله بس صلى رقعتين لله وادعيلوا وجزاكى الله كل خير على مرورك وتعليقك الجميل مع خالص تقديرى واحترامى الدائمين
*8*

أسيرة الصبر
25-06-2005, 08:57 PM
ههههههههههههههههههههههههههه

شكرا أحمد

بانتظار الأخبار الرجاليه

saladino
25-06-2005, 09:06 PM
مش تكمل النشرة
وكان معاكم مراسل قناه ام عباس الاولى

مراسل منتدى ابناء مصر من امام مقر المحطة الصقر
ههههههههههههههههه


:d :)

zizoYAzizo
25-06-2005, 09:19 PM
ههههههههههههههههههههههههههه

شكرا أحمد

بانتظار الأخبار الرجاليه

شكرا ليكى ياشعاع والابارا لرجالى نزلت بردو هههههههههههه على الرابط ده
http://www.egyptsons.com/misr/showthread.php?=&threadid=33700&goto=newpost (http://www.egyptsons.com/misr/showthread.php?=&threadid=33700&goto=newpost)
لكى جزل الشكر ووافر الاحترام

zizoYAzizo
25-06-2005, 09:21 PM
مش تكمل النشرة

وكان معاكم مراسل قناه ام عباس الاولى

مراسل منتدى ابناء مصر من امام مقر المحطة الصقر
ههههههههههههههههه


:d :)


شكرا ليك ياصلادينو بس انا خفت من ام عباس علشان حقوق النشر ههههههههههههههههههههههههههههههه
شكرا ليك ياغالى
*8*

zizoYAzizo
28-11-2005, 11:01 AM
انا اجبلكم الدليل على ان الستات غالبنين خالص ههههههههههههههههههههههه:d

loly_h
29-11-2005, 06:14 PM
ايه الجمال ده يازيزو
ادى الاخبار والا فلا
تسلم ايدك
http://gallery.7oob.net/data/media/9/30853_poster405.jpg

zizoYAzizo
03-12-2005, 05:49 PM
ايه الجمال ده يازيزو
ادى الاخبار والا فلا
تسلم ايدك
http://gallery.7oob.net/data/media/9/30853_poster405.jpg
لولى ازيك يارب بقى تنبسطى اهو اخبار من ام على ولا ام عباس هههههههههههههههههههه يارب يكون الموضوع عاجبك
احمد

نورهان
03-12-2005, 06:44 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه :d :d
موووووووضوع جميييييل اوووووووووووووي يا زيزو :)
شكرا جدا ليك على المواضيع الجميلة جدا جدا اللي إنت حقيقي متميز بيها يا أحمد http://smilies.sofrayt.com/1/9971/encore.gif

تسلم ايديك
http://smilies.sofrayt.com/1/sg/just%20for%20you.gif

مع تحيااتي*8*
نورهان

zizoYAzizo
04-12-2005, 04:22 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه :d :d
موووووووضوع جميييييل اوووووووووووووي يا زيزو :)
شكرا جدا ليك على المواضيع الجميلة جدا جدا اللي إنت حقيقي متميز بيها يا أحمد http://smilies.sofrayt.com/1/9971/encore.gif

تسلم ايديك
http://smilies.sofrayt.com/1/sg/just%20for%20you.gif

مع تحيااتي*8*
نورهان
شكرا يانورهان منوره الموضوع وتسلمى يارب على البوكيه الحلو ده
لك فائق الاحترام والتقدير
*8*

عمرو صالح
05-12-2005, 10:47 AM
اية دة يا زيزو هتزعل الستات كدة
بس حلوة

ديدي
15-05-2006, 04:47 PM
ههههههههههههه
بقى كدا يازيزو
شوف لك مكان تستخبى فيه بقى
تسلم ايدك على الموضوع

zizoYAzizo
18-05-2006, 12:56 AM
ههههههههههههه
بقى كدا يازيزو
شوف لك مكان تستخبى فيه بقى
تسلم ايدك على الموضوع

ربنا يكرمك ياديدى هوا انا اقدر بس انا كده مطلوب القبض عليا ولا ايه
نراكم بعد الفاصل هذا الاعلان برعايه ام اربعه واربعين :4: ههههههههههههههه

نورتينى

summar
18-05-2006, 01:22 AM
اووووووووووكى
انت اللى بدأت
والبادى اظلم ياسي زيزو

ميمو المصرى
18-05-2006, 06:00 AM
بسم الله ما شاء الله يازيزو
نشره تمام وتموت من الضحك
عاوزين نشره تسعه بقى
بس ابقى زود الاخبار شويه

zizoYAzizo
19-05-2006, 12:32 PM
اووووووووووكى
انت اللى بدأت
والبادى اظلم ياسي زيزو

اهلا يا يسرا معانا انا هخليكى تحكمى بنفسك علشان تعرفى ان المنتدى هدر دمى من زمان

1 (http://www.egyptsons.com/misr/showthread.php?t=33700)

2 (http://www.egyptsons.com/misr/showthread.php?t=33947)

3 (http://www.egyptsons.com/misr/showthread.php?t=20389)

الموضوع ده كان الولاد هيهدرو دمى :2:

4 (http://www.egyptsons.com/misr/showthread.php?t=34245)

شكرا على تواجدك ومنوره المنتدى


Photo Gallery