المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ممكن حبيبك يبهت عليك!



محمد_حاتم
22-05-2005, 09:44 PM
هناك اعتقاد سائد بأن الأحباء يأخذون طباع بعضهم البعض, ويتعلمون من بعضهم البعض أساليب الكلام و الحوار و حتى النظرات....بل تجد الفرد منهم يستعمل نفس كلمات خليله .

الكلام ده صحيح...بس المفاجأة إن في ناس بيقولوا إن الشكل كمان بيبهت....بنلاقي المدام بقت تشبه جوزها" لا مؤاخذة" في الشكل و الملامح :d والعكس صحيح....مين اللي يبهت على التاني أكتر.....مش متحدده لحد دلوقتي.....و ده بيبقى واضح في الأزواج اللي بيحبوا بعضهم جدا....أو في عشرة طويلة مابينهم.

شوفتوا نتيجة الحب.....أنا معايا صور و أدلة تثبت إن الشخص ممكن يأخذ شكل حبيبه أو أليفه....يبهتوا على بعض من الآخر......تابع....











http://www.arab7.com/up/file/1091086935678.jpg
http://www.arab7.com/up/file/1091086987932.jpg
http://www.arab7.com/up/file/1091087072752.jpg
http://www.arab7.com/up/file/1091087177484.jpg
http://www.arab7.com/up/file/1091087356172.jpg
http://www.arab7.com/up/file/1091087478486.jpg

بالمناسبة.....أنا أعرف واحد صحبي بقى بيهوهو دلوقتي ههههههههههههه

حنـــــان
23-05-2005, 08:19 PM
حلوة جدااا

ديدي
25-05-2005, 04:37 PM
ههههههههههههه
حلوة يا محمد
شكرا

محمد_حاتم
26-05-2005, 06:47 PM
شكرا أختي نونا على مرورك الكريم على مشاركتي...

ده شرف ليا

بس كنت عايز أعرف رأيك في الكلام اللي مكتوب. هل فيه وجه من الصحة و لا لأ؟!

محمد_حاتم
26-05-2005, 06:51 PM
:)

الأول الف مبروك على تخطيكي حاجز ال3 آلاف مششاركة ياديدي...و عقبال المليون

و شكرا على مرورك على مشاركتي, شوفتي الشبه قد إيه واضح...أنا يتهألي نظرية البهتان دي صحيحة, أنا شوفتها بعيني في أزواج كتيير, و لاإيه رأيك؟!

شكرا ياديدي....ألف مبروك مرة تانية.*35*

العندليب الأسمر
26-05-2005, 07:03 PM
هههههههههههههههه
حلوة يابو حاتم تسلم ايدك
بس سبحان الله الكلام اللي انت كاتبه ده انا اعتقد ان فيه شئ من الصحة
بس تقريبا مش زي الصور اللي انت حاططها دي
ههههههههههههههه




العندليب

محمد_حاتم
26-05-2005, 07:32 PM
إنتا تؤمر ياعندليب

شكرا على مرورك

أنا بعتقد إن الكلام ده في جزء كبير منه صح...

ههههههههههههه

نورت الموضوع ياعندليب شكرا مرة تانية.*3*

نوسة
26-05-2005, 07:38 PM
فعلا يا محمد الازواج بيقلبوا شبهة بعض ودة متوفر فى الزوجين اللى بيحبوا بعض وانا شفت دة فى عائلتى فعلا اصبحوا وكانهم اخوات مش ازواج

موضوع جميل
تحياتى اليك

محمد_حاتم
26-05-2005, 07:52 PM
ده أكييد....الحمد لله إنك أكدتي كلامي.

أنا شفت ده فعلا و حالات كتير مش قليلة.

شكرا يا نوسة على مرورك...ده شرف ليا.:)

محمد حاتم

أشجان الليل
27-05-2005, 01:30 AM
ههههههههههه
حلوين موووووت

تسلم إيدك :)

محمد_حاتم
29-05-2005, 11:35 PM
إزيك ياأشجان الليل

إيه رأيك؟

شكرا على ردك ومرورك الكريم.

لكن ماقولتيليش رأيك في الموضو نفسه, هل هو حقيقي ولا لأ؟!

تحياتي
محمد

بسمة الحياة
30-05-2005, 07:08 PM
ههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه


كخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
كخخخخخخخخخخخخخخخخ

يسلمووووووووووووووو

محمد_حاتم
30-05-2005, 10:07 PM
الأول نورتينا يابسمة

و أهلا و سهلا بيكي في المنتدى, و أهلا بأهل المغرب الشقيق.

شكرا على الردو تشريفك ليا, لكن برده ماقولتليش رأيك

يسلموااااااااااا

:d
تحياتي

osha
31-05-2005, 02:33 AM
اولا شكرا على الصور اللطيفة
ثانيا
موضوعك صح
والمثل بيقول من عاشر القوم اربعين يوم
يعني برضه حتلاقي التصرفات والأفكار بتاعة الزوجين بقت شبه بعضها لدرجة كبيرة وكمان طريقة الكلام واختيار المفردات

نانيس
31-05-2005, 06:20 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بداية شكرا على الموضوع
وأظن أن التشابه في الطبائع والشخصيات والأفكار وطريقة التفكيروالمفردات ... كل ذلك صحيح ، إلا أن التشابه فى الشكل فهذا ما لا أعرف مدى صحته.

mekyman
31-05-2005, 05:05 PM
فعلا ياسادة
حكاية الهتان دى موجودة حتى شوفو مراتى
هههههههههههههههههههههههه
ويجعلة عامر

محمد_حاتم
31-05-2005, 09:35 PM
اولا شكرا على الصور اللطيفة
ثانيا
موضوعك صح
والمثل بيقول من عاشر القوم اربعين يوم
يعني برضه حتلاقي التصرفات والأفكار بتاعة الزوجين بقت شبه بعضها لدرجة كبيرة وكمان طريقة الكلام واختيار المفردات
أختي في الله أم محمد.

أشكرك لتشريفي بردك على مشاركتي, سيادتك ليكي مشاراكات مميزة في هذا المنتدى....

كلامك صحيح في موضوع تبادل الأفكار و التصرفات بتاعة الأزواج, و أنا شايف كمان إن العمليه دي بتوصل لتبادل الملامح أيضا ...إزاي ! معرفش " سبحان الله ".

شكرا مرة تانية لمرورك الكريم..*8*

محمد_حاتم
31-05-2005, 09:41 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بداية شكرا على الموضوع
وأظن أن التشابه في الطبائع والشخصيات والأفكار وطريقة التفكيروالمفردات ... كل ذلك صحيح ، إلا أن التشابه فى الشكل فهذا ما لا أعرف مدى صحته.

أختي نانيس

شكرا لمرورك الكريم على مشاركتي....الموضوع ده أنا ملاحظه من زمان بس كان عمال يتبلور في دماغي..وبالنسبة لموضوع الشكل ممكن بنلاقي حالات آه و حالات لأ.....بس أنا فعلا شوفت صور أزواج وهما في فرحهم و شكلهم دلوقتي ...لقيت فعلا في فرق كبير و في شبه واضح بينهم...

تحياتي ليكي يانانيس...شكرا مرة أخرى.

محمد_حاتم
31-05-2005, 09:43 PM
فعلا ياسادة
حكاية الهتان دى موجودة حتى شوفو مراتى
هههههههههههههههههههههههه
ويجعلة عامر

ههههههههههههههههههههههههه

أخي وحبيبي ميكي مان....أظن إن إحنا متفقين مع بعض...ويجعله عامر.

شكرا ياأخي على تشريفك ليا.


Photo Gallery