المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : يا بختكم يا سعدكم يا هناكم

صاحبة القلم الحزين
17-05-2005, 06:07 PM
بصراحه يا جماعه مش عارفه ابارك لكم ازاي طبعا مستغربين ليه انا هقول لكم السبب
بعد جهود مضنيه رهيبه وبعد النجاح الي حققته سمعة الكاتب العظيم اللي بتكلم عنه في كل العالم طبعا انجاز كبير جدا انه يوافق ويتواضع ويجي يكتب معانا هنا في المنتدى *6* *8* صف بقة كدا واحد ونستقبله بالزهور
قلت لمعاليه ياريت تعمل موضوع في فاعة التعارف شخط في وقالي اييييييييه انتي بتهينيني *25*
طبعا انا حسيت بغلطي الفظيع وقلت اعتذر له وذلك باني اقدم لكم احد اعماله طبعا هو كتبها في موضوع منفرد بس انا قلت اقدم اعتذار مكتوب لمعاليه
وعشان كمان اقدم توضيح وهو ان انا اللي هتولى الرد على كل اللي يرد في موضوعه ودا لان معاليه مبيتكشفش على حد وانا هنا السكرتيره بتاعته *21* ودا شرف كبير طبعا عارفه بتحسدوني عليه الله اكبر الله اكبر وهو ممكن يتكرم على بعض الرعيه ويرد عليهم بنفسه (شوفوا انتوا بقى العظمه والشرف اللي هينولهم يارب اجعلنا منهم) *35* <<<<ادعوا كلكم بالدعاء ده بس دا في يوم معين بس من السنه وهقول لكم عليه في وقته طولت عليكم معلش بس لازم ندي للشخصيات حقها (والا تصيبنا اللعنات)*69*
الموضوع بتاعه هو في اللينك اللي جاي

هناااااااااااااااااااااا (http://www.egyptsons.com/misr/showthread.php?p=300885#post300885)

عاشقة تراب مصر

أسيرة الصبر
18-05-2005, 12:31 AM
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انتي قريتي القصيده يامون تير؟؟؟؟

حنـــــان
18-05-2005, 12:46 AM
هه... انتي نكتة يا مون وتخشي القلب حدف كده

صاحبة القلم الحزين
18-05-2005, 07:38 AM
اسيرة الصبر

اه يا اختي قريتها مكتوبه جنبي والله اقولك بقى حكايتها
دي يا ستي مكتوبه هجاء في مجموعه من النمل اقتحمت وكر معالي سمو حضرة ملك الزبده فانزل عليها هذه اللعنات اللهم ابعدنا عنها هو انتي قريتيها*4*

صاحبة القلم الحزين
18-05-2005, 07:41 AM
Noona
الله يخليكي بس اوعي اتعور وانا بتحدف الله يخليكي:d

Photo Gallery