المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : هيفاء وهبي.........هل تعرفون من هو خطيبها؟



وردة فلسطين
25-03-2005, 07:05 AM
http://www.panet.co.il/images/articles/18964.jpg

مفاجأة خطوبة هيفاء وهبي، هل تعرفون من هو خطيبها؟ دعابة

هل رأيتم الصورة الاولى التي تجمع هيفاء وهبي بخطيبها... هل تريدون ان تروا إن كان اجمل منها او يستحقها هذا العريس....؟


هذه اول صورة تصلنا من حفلة الخطوبة السرية لهيفاء وهبي.....








لا تستعجل كثير! صور كثيرة ستصل الى وسائل الاعلام عن هذه الخطوبة...








هذه اول صورة ممكن تكون مفاجأة كبيرة للكل ...





لأنة كان عدد الحضور قليل جداً





يعني اللي حضر الخطوبة هو شخص واحد فقط....





يا ترى مين هو....








هذا الشخص مش المأذون ولا الخوري...








هذا الشخص هو مصمم الغرافيك اللي ...








عقد قران هيفاء على الشخص الوسيم بجانبها...





دون علم الاثنين...



http://www.panet.co.il/images/articles/18965.jpg
/عن البوابة/

underdos
25-03-2005, 05:10 PM
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههه

دا جااااااااااااامد اوى هههههههههههههههههههههههههه

هو دا عريس هيفاء لاء عندهم حق يعملوها سرية ههههههههههههههه

Abdou Basha
25-03-2005, 06:19 PM
على فكرة الراجل ده ظالمينه في كل مكان ..!! :)

أنا شوفت صورته كاملة بالجلابية، في موضوع تاني..

والنهارده أخده راسه يا عيني وركبوها على بدلة عريس .. :d
.
.
.
نفسي اعرف أساسا صورته جت ع الانترنت إزاي ..؟؟ *4*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
أكيد نزلها في موقع تعارف.. *15*
.
شكرا يا وردة .. بجد اللي عملها استاذ.. :)

حنـــــان
26-03-2005, 02:12 AM
لايقين لبعض...

طب دي تبقى امها دعيالها!!

مظلوووم
26-03-2005, 03:48 AM
هههههههههههههههههههه
جامده طحن
ويجعلوا عاااااااااااااامر
انوووووووووبيس

وردة فلسطين
26-03-2005, 07:16 AM
underdosiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiههههههههههههههههههههه هههههههه هههههههههههههههههههههههه

دا جااااااااااااامد اوى هههههههههههههههههههههههههه

هو دا عريس هيفاء لاء عندهم حق يعملوها سرية ههههههههههههههه


ايه يعني مش مالي عنك؟؟؟؟؟؟؟

طيب بص كويس
وقلي شو عيبه؟

مش هتلاقي*5*


abdou basha
نفسي اعرف أساسا صورته جت ع الانترنت إزاي ..؟؟ *4*
.
أكيد نزلها في موقع تعارف.. *15*
.
شكرا يا وردة .. بجد اللي عملها استاذ.. :)


هههههههههههههههههه

بدك تتعرف على اخته؟

اقدر اتواسطهالك*8*



Noonaلايقين لبعض...

طب دي تبقى امها دعيالها!!

صلي على النبي

بلاش اقر*5*




مظلووومهههههههههههههههههههه
جامده طحن
ويجعلوا عاااااااااااااامر
انوووووووووبيس

هيا من ناحية طحن ، مفيش اختلاف

لكن السؤال:

طحن بايه بالضبط؟

مريانا
26-03-2005, 07:43 AM
حلوة يا وردة فلسطين

aynad
26-03-2005, 10:43 PM
جميل اوي القرد اللي جنب هيفاء امااااااااال فين العريس ههههههههه
تحفة يا وردة

osha
27-03-2005, 01:51 AM
بجد بجد يا وردة المنتدي
مزاجك عالي قوي
تحفة.......كنت حاموت من الضحك

وردة فلسطين
27-03-2005, 04:36 AM
بالأمس 06:43مرياناحلوة يا وردة فلسطين

*3*

شكرا ليكي
على مرورك وتعليقك


بالأمس 09:43aynadجميل اوي القرد اللي جنب هيفاء امااااااااال فين العريس ههههههههه
تحفة يا وردة

هههههههههههههههههههه

بتنطنط بالقفص


اليوم 12:51oshaبجد بجد يا وردة المنتدي
مزاجك عالي قوي
تحفة.......كنت حاموت من الضحك
يا ام محمد

في حد يفوت المنتدى ويكون عنده مشكله بالمزاج

ربنا يخليكم ليا

عـزالديـن
28-03-2005, 12:07 AM
يستــــــــــاااااااااااهل إلى جراله


ألف شـكر اختنا الكريمة وردة فلسطين

تحيااااتى

وردة فلسطين
29-03-2005, 05:07 AM
اشمعنى يستاهل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هوا عمل ايه؟

حسنا
29-03-2005, 10:40 PM
هههههههههههههههههه*118*
الحمد لله انو لئت واحد يقبل فيهااااااااااااا
وثانكس يا احلى وردة*33*
حسناااااااا

وردة فلسطين
30-03-2005, 05:18 AM
على رايك

الحمد لله انها ................

والعفو يا لحلى اخت

الحلم الجميل
30-03-2005, 11:49 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههه
بصراحة هما الاتنين شكلهم ملوش حل

عـزالديـن
30-03-2005, 11:54 PM
اشمعنى يستاهل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هوا عمل ايه؟


طبعاً يستاهل كل الى يجراله

حد قاله يتجوزها

Hesham Nassar
01-04-2005, 02:05 PM
ما جمَّع إلا أمَّا وفـَّـق .. :d

ماهو ده اللي بيقولوا عليه عريس الغفله .. :mazika3: ..

و عقبال البكاري .. *138* لوووول

*66*

شكراً ع الصوره يا روزالين .. *8*



.

وردة فلسطين
01-04-2005, 03:25 PM
عقبال ما اشوف صورتك

يا هشام يا خويا

مظلوووم
01-04-2005, 03:58 PM
ههههههههههههههههههههههههه
هشام هانجوزوه نانسى عجرم وعقبال باقى الاعضاء ههههههههههه
ويجعلوا عاااااااااامر
انوووووووبيس

جوليا
01-04-2005, 04:44 PM
ربنا يتمم بخير ولازم تكون سر عشان الحسد

ديدي
01-05-2005, 10:49 AM
للرفع
لقتيه فين دا ياوردة
لقطه يالا حلال عليها

عمرو صالح
01-05-2005, 01:07 PM
بجد بجد يا وردة المنتدي
مزاجك عالي قوي
تحفة.......كنت حاموت من الضحك



وانا كنت هموت من الخضه :d :d

العندليب الأسمر
01-05-2005, 01:15 PM
ههههههههههههههههههههههههههههه
جامدة موووووووووت الصورة دي
بس انا اعتقد ان الراجل ده اشهر راجل علي النت
يمكن يكون اشهر من فاندام
اصلي شوفت صور كتير ليه جدا علي النت
هههههههههههههههههههه
بس جامدة اوي الصورة دي



العندليب

شقاوة مجنونة
04-05-2005, 06:24 PM
سبحان الله ماجمع الا لما وفق هو ده اللى هيعرف يشكمها ويلمها فى البيت بلا قلة ادب

وردة فلسطين
04-05-2005, 07:23 PM
ههههههههههههههههههههههههه
هشام هانجوزوه نانسى عجرم وعقبال باقى الاعضاء ههههههههههه
ويجعلوا عاااااااااامر
انوووووووبيس

يا مظلوم

هشام شب كويس
وما اظنه يفكر بواحدة متل نانسي

ودعوتي كانت ليه مع بنت الحلال مش مع نانسي عجرم
وان شا الله ربنا يطول بعمري واباركلك كمان الك



ربنا يتمم بخير ولازم تكون سر عشان الحسد

شكرا لك جوليا

على مرورك الكريم

وعلى مباركتك الحلوة



وانا كنت هموت من الخضه :d :d

ههههههههههههه

سلامتك يا عم عمرو صالح من الخضة

عدوينك ولا شعره منك



ههههههههههههههههههههههههههههه
جامدة موووووووووت الصورة دي
بس انا اعتقد ان الراجل ده اشهر راجل علي النت
يمكن يكون اشهر من فاندام
اصلي شوفت صور كتير ليه جدا علي النت
هههههههههههههههههههه
بس جامدة اوي الصورة دي



العندليب
ازيك يا محمد

هو فعلا هادا الرجل صار اشهر من نار على علم

شكرا لمرورك



لرفع
لقيته فين دا ياوردة
لقطه يالا حلال عليها

ههههههههههه

تسلمي ديدي لرفعك لموضوعي

وحلال عليها


سبحان الله ماجمع الا لما وفق هو ده اللى هيعرف يشكمها ويلمها فى البيت بلا قلة ادب

اهلين فيكي يا شقية

ومتل ما قال المثل:

كل طنجرة وليها غطاتها

وعلى اللله التوفيق

أم أحمد
29-01-2006, 02:00 AM
للرفع
فينك يا وردة من زمان مفتقدينك

khaled4
29-01-2006, 02:12 AM
حلوه اوى بس ما فيد حد بياخد كل حاجه كامله


Photo Gallery