المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : أمثال وأقوال انترنتية



بنت مصر
19-12-2002, 12:41 PM
اصبر علي جار السوء بكره يجيلوا فيرس يمسحه
اللي له ضهر ماينضربلوش هارد ديسك
البروسيسور السليم في الهارد ديسك السليم
سك عل ملفاتك
لو نسيتوا اللي جرا هاتوا ال history يتقراه
يعمل من البايت كيلو بايت
يحرق الهارد ديسك و يمشي في جنازته
كل تهنيجه و فيها خيره
اديني explorer وارميني في النت
البرنامج اللي النهارده بفلوس بكره يبقي ببلاش
صباح الخير يا جاري انت في هوم بيجك وانا في هوم بيجي
هذا الويندز من ذاك الدوس
اذا حضر النورتن ذهبت الفيروسات
مصر التي في خاطري وديسكاتي احبها من كل روحي و ميجابيتاتي
لا يلدغ المؤمن من الهكر مرتين
قد الايقونه وتعمل مجنونه



بنت مصر

ابن البلد
19-12-2002, 12:46 PM
:30:

UNKNOWN
19-12-2002, 02:09 PM
اللى شاف الويندوز وتزاويقه ما شفش عيوبه و تهانيجه

بنت مصر
20-12-2002, 07:12 AM
ابن البلد و unknown أهلا بيكم


وحلو المثل اللي انت اضافته دا

وانت باين عليك يا Unkown حتاكل الجو مني


ال على رأي المثل اللي تحسبه user يطلع هاكر :D


بسنت

milly
20-12-2002, 07:41 AM
:D:D:D
هههههههههههه
حلوين جدا جدا جدا بس انتى احلا يا بنت مصر;)

:7:

بنت مصر
20-12-2002, 08:11 AM
وانتي يا ملي يا عسولة أحلى واحلى
والله انك منورة المنتدي ،


ويارب تفضلي معانا على طول وما تبعديش تاني ابدا

mr_virus
19-04-2007, 08:19 PM
امثله لذيذه جدا

شكرا ليكى يا بسنت

للرفع

thereallove
19-04-2007, 11:58 PM
هههههههههههههههههههههههههه

امثال جميله قوي يا بسنت

والويندز اللي يجيلك منه الريح غيره واستريح

حنـــــان
20-04-2007, 10:41 AM
حلو قوي الموضوع ده فعلا :d
والله تسلم يا فايرس على الرفع... وكل الشكر لبنت مصر اللي وحشتنا قوي.


Photo Gallery