المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لعبة القارب ..



الصفحات : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

amr emam
11-01-2005, 05:21 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اخواتي واخواني الاعزاء
اثناء ابحاري وتنقلاتي بقاربي الخاص بالانتر نت وجدت لكم لعبة حلوووووووووة ونفس الوقت فيها روح من المرح واثبات التواصل والتقارب

انها فكرة قارب واحد لا يتسع الا لشخصين فقط من تختار واليكم شرح الفكرة :

لعبة القارب لا يتسع الا لشخصين..مين تاخذون؟؟


اننا...لوتخيلنا ان كل اعضاء ومشرفين منتدى ابناء مصر في سفينة راح تغرق وفيه قارب واحد فقط للنجاة

ولا يتسع الا لشخصين فقط 0000000000مثلآ ( ... و......أنا .......))
يعني اللي عاوز يركب معنا لازم ينزل واحد منا
او ينزلنا احنا الأثنين وياخذ معه اللي يحبه اهم شي مايروح لوحده

يالا مستنية المستخبى كله هيبان فى اللعبة دى

وانا ابدا انا اركب ومعايا احمد ناصر

واللى بعدى ممكن يرمينا فى البحر ويركب مع حد تانى


منقول

بحر

welly76
12-01-2005, 07:22 AM
بحر كفاية عليك لعب فى الميه

انزل بقى و أنا أكمل مع ناصر

عشان فيه كلام خاص بينى و بينه و بعد ما أخلص الكلام

ممكن أنزله و نشوف نركب مين

هههههههههههههههههههههه



وليـــــــــــــــــــــد

amr emam
12-01-2005, 04:34 PM
بقى كده يا وليد

ترمينى فى المية

طيب انا ارميك انت واحمد

واركب مين

مين *4* *4* *4*

مين *4* *4* *4*


اخد حسام عمر معايا

بحر

بنت شهريار
12-01-2005, 10:49 PM
ايه يا عم بحر غرقتنا بمية البحر بتاعكوا

اعمل حسابك انا عليا الدور المرة الجاية
يالا ياشاطر انت وهو فضوا القارب
انا هركب انا وديدى*5*

بنت شهريار
13-01-2005, 05:01 PM
ايه يا جماعة مقدش قادر علينا انا وديدى

عموما انا بقى هنزل ديدى واركب انا ونانيس

ممكن يا نانيس تركبى معايا

سـلـوى
15-01-2005, 08:01 PM
:d :d هههههههههههه اية الثقة اللى انتم فيها دى انا هرميكم كلكم و اركب انا و هاميس يا هاميييييييييييييس هاميييييييييييييييس

نوسة
15-01-2005, 08:07 PM
اية انتم واخدين القارب لحسابكم يلا انا هرميكم كلكم وهركب انا وسمسمة علشان سمسمة دى حبيبتى من زمان وهى اللى شدتنى للمنتدى بمواضيعها ومواقعها اللى تجنن

سـلـوى
15-01-2005, 08:13 PM
طب انا بقى هرميكى و اركب انا مع سمسة (من غير زعل ههههه) حتى انا و هى من المنصورة بلديات يعنى

سمسمة
16-01-2005, 02:00 PM
ايوة بلديات وحذفتينى من على الماسنجر من قبل مانتكلم خالص;)
وطبعا هارميكى انتى فى المياه عشان مش معقولة هارمى نفسى هههههههههههه واركب مع نوسة حبيبتى تانى*105*

وكل سنة وانتم طيبين

Innocent Eyes
16-01-2005, 02:39 PM
أنا اركب معاكي يا سمسمة :)

علشان بردوو انتى السبب اللي خلاني اشترك في المنتدى ده غير اني بموووووووت في خفة دمك

وبعد ماركب معاكي شوية أرجعك الشاطيء :d وأركب مع ماما زوزو حبيبتي*6* علشان مش هتهوني عليا أرميكي في المية *21*

Innocent Eyes
16-01-2005, 02:41 PM
مرسي يا بحر على اللعبة *8*

hamiss
16-01-2005, 02:43 PM
إزيك عسولة معلش ماسمعتكيش كنت تحت فى النيل وماسمعتش نداكى*6*


معلش ياجماعة ممكن انا لفة على المركب ومعايا صحبتى عسولة؟؟؟؟*7*


عسولة خلاص المركب فضيت بس خلى بالك لحسن تقعى وتبقى آخر عروس للنيل

بعدى :d

amr emam
16-01-2005, 07:06 PM
يا جماعة حرام عليكم

كده تغرقونى فى المية

انا بوشت منها

ههههههههههههه

انا هرمى هاميس وعسولة *9*


واركب لوحدى ومش هاخد حد *15*

واصطاد سمك براحتى

ههههههههههههه *3*

شكرا ليكم على المشاركة *8*

ويارب اللعبة تعجبكم

بحر

ماما زوزو
16-01-2005, 07:18 PM
بصوا بقا انا مش هاارمى حد
لكن هااخد المركب يوم لحسابى الخاص
كل نص ساعة اركب واحد فيكم
اققفوا صف ورا بعض
يالا اول واحد هايكون ابن البلد
ربنا يخليكى حبيبة قلبى
Innocent Eyes
دة شرف ليا اكون معاكى

بنت شهريار
16-01-2005, 10:04 PM
طبعا محدش يقدر على الحبيبه ماما زوزو
بس ياريت تسمحيلى اركب معايا شويه
وانا هوديكى مكان حلو اوى
يمكن حتى نوصل لغاية بورسعيد
واوريكى جمالها
يمكن تحبى تصيفى فيها شوية
واكيد هتتمتعى وتكونى مبسوطة

نوسة
17-01-2005, 01:31 AM
ميرسى يا سمسمة يا حبيبتى وانا غيرت المركب واشتريت ليكم لنش كبير يلمنا كلنا فى فسحة تجنن
يلا كلة يطلع علية وفسحة سعيدة
معلش يا بحر النهاردة بس ونرجع للقارب بتاعك وكل سنة وات طيب ولعبة جميلة

سـلـوى
17-01-2005, 09:48 AM
يا سمسة و الله انتى اما رفضى الاضافة قلت يمكن غلط فمسحتة لغاية ما اتاكد منة و الله بس و هضيفة تانى و الله و مرضتش ابعتلك رسالة علشان كنت عارفة انك مش بتطلعى بس


بقى كدة يا هاميس استنيتك كتير لغاية بحر ما رمانى ما علينا انا هرميكى يا بنت شهريار من غير زعل و اركب مع حبيبتى ماما زوزو

بنت شهريار
17-01-2005, 04:05 PM
لا لا لا ياعسولة
هو انا لحقت..
دا احنا يادوب وصلنا اول بورسعيد استنى شويه نكمل اللفة وبعدين نرجعلك
اوك يا ماما زوزو؟؟؟

سـلـوى
17-01-2005, 04:12 PM
بس بس كلكم هتنزلوا و اركب مع نانيس هى فيسن نانيس

amr emam
17-01-2005, 04:13 PM
يا جماعة مين اللى فى المركب دلوقتى

انا توهت بينكم

عالعموم انا هرمى الجميع واركب انا و وليــــــــــد


واضح ان البنات عجبتهم اللعبة

وهما اكتر المشاركين فى القارب



تحياتى


بحر

بنت شهريار
17-01-2005, 04:55 PM
انت عارف يابحر البنات دايما تحب الميه الهوا..

سـلـوى
17-01-2005, 05:04 PM
لاااا اااااااا لا لا لا لا لا لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا عيب يا بحر بقى ترمينى انا و نانيس لا كدة ازعل
طب انا هرميك انت ووليد و اركب انا و بنت شهريار يلا تعالى بسرعة ارمى معايا

amr emam
18-01-2005, 03:40 PM
كده عسولة

ده احنا اهلاوية زى بعض

طيب انا هرميكى انتى وبنت شهريار

واركب مع محمد فاروق

وربنا يستر


بحر

سـلـوى
18-01-2005, 03:45 PM
طب علشان انت اهلاوى هرمى محمد فاروق الاول و بعديها هرميك هههههههه و اركب مع هبوهوبة الحبوبة

نوسة
18-01-2005, 07:44 PM
يانهاريا بشمهندسة هترمى محمد فاروق مومان وقاعة الفرفشة نسيبها لمين
خلاص يا مومان انا هاخدك معايا وبا المرة نتكلم شوية هههههههههههههههه

سـلـوى
18-01-2005, 07:50 PM
طب انا هرميكم انتم الاتنين و امسح قاعة الفرفشة و اركب مع باشمهندسة عسولة هههههههههه

Innocent Eyes
18-01-2005, 07:56 PM
ههههههههههههه
وأنا هغمضلك عنيكي وأنط أركب معاكى

سـلـوى
18-01-2005, 07:59 PM
ههههههههه تنورينى و الله حتى ندردش مع بعض يا حبيبتى بس ميجش حد رخم و يرمينا فى غفلة

Innocent Eyes
18-01-2005, 08:02 PM
ومين قالك إننا هنسكتله ... نبقى أرخم منه ونرميه إحنا الإتنين (شوفتي رخامة أكتر من كده)

نوسة
18-01-2005, 08:02 PM
خدوا بالكم الرخم وصل وهرميكم وادور على شودى
يا شودى
يا شودى
يا شودى تعال بسرعة قبل بشمهندسة عسولة ما تلحق تطلع من المية

سـلـوى
18-01-2005, 08:07 PM
انا طلعت ههههههه يلا يا حبيبتى ارمى نفسك بالزوق يا نوسة و تعالى بسرعة يا innocent eyes

Innocent Eyes
18-01-2005, 08:09 PM
أنا جيييييييييييييت

معلش يانوسة أنا عارفة الجو برد بس انتي اللي جبتيه لنفسك ههههههههه

سـلـوى
18-01-2005, 08:11 PM
ههههههههههههه هى اللى جابتة لنفسها اعملها اية باة (هى اللى نادت على و هى مش واخدة بالها) ههههههههه

ام المصريين
18-01-2005, 08:28 PM
اخ بحر ياااااااااااااه اسمك بيجب برد عندكوش شقة فاضية نصيف فيها او حتى اشتريها بجد مش هزار

العندليب الأسمر
18-01-2005, 08:56 PM
هو كل اللي بيركب القارب ده بنات ونساء مفيش رجاله خالص ولا ايه...
انت فين يازهري تعالي نركب احنا وسيبك من المثل اللي بيقولladies first

amr emam
18-01-2005, 10:15 PM
انا هرمى ازهرى واركب مع عاشق العندليب



بحر

نوسة
19-01-2005, 12:28 AM
بجد فعلا صورة اسكندرية تجنن يا بحر انا بموت فى اسكندرية
بس ممكن استأذن واخد منك القارب بس نفسى اتفسح مع ماما زوزو

amr emam
19-01-2005, 12:32 AM
بجد فعلا صورة اسكندرية تجنن يا بحر انا بموت فى اسكندرية
بس ممكن استأذن واخد منك القارب بس نفسى اتفسح مع ماما زوزو

كلنا بنحب اسكندرية

الله عليها ربنا يحرسها من العين*9* *15* ويحميها *8*


ودلوقتى بالسلامة برة القارب انتى وماما زوزو

وانا اركب ومعايا


*4*
*4*
*4*

متريكس


بحر

نوسة
19-01-2005, 12:42 AM
كدة كدة يا بحر ماشى ما البحر دايما غدارماشى يا بحر انا بس مستنية رجوع شودى با السلامة وهخلية يرميك برة اسكندرية كلها
وهناخد القارب ونلعب بية

سـلـوى
19-01-2005, 11:26 AM
طب يلا يا حلوين بالزق كدة انتى موعودة بى يا نوسة تانى كل مرة ارميكى هههههههههههه
انا هركب مع سمسمة

amr emam
19-01-2005, 03:36 PM
باشمهندسة عسولة سمسمة

استعدوا انا هرميكم فى المية

يالا خلى سمك القرش يا كلكم هم هم

هههههههههههههه

انا هركب مع مين

مين

مين

مين


خلاص هاخد معايا

ابن البلد


بحر

سـلـوى
19-01-2005, 04:00 PM
طب انا هرميك انت و ابن البلد و ياكلكم السمك قبل ما ياكلنا و اركب تانى مع سمسمة

amr emam
20-01-2005, 04:08 PM
سمسمة عسولة استعداوا

انا هرميكم فى المية


طططططططططططططططططششششششششششش

ههههههههههههههه

واركب انا ومين ومين ومين

خلاص هاخد عاشق العندليب

بحر

العندليب الأسمر
20-01-2005, 04:42 PM
لولا ان مشرفة القارب تبقي ماما زوزو كنت استوليت علي القارب انا وبحر وخليناش حد يركب بس انتو عارفين بقه محدش يقدر يعمل حاجه بدون اذن ماما زوزو

مظلوووم
20-01-2005, 05:15 PM
ههههههههههههههههههههههههه
انا جيييييييييييييييييت
هههههههههههههههههههههه
ويالا يا عاشق نط من القارب بالذوق قبل ما احدفك منه بالعافيه
هههههههههههههه
ويالا يا ماما زوزو اضربى بينا بونطه فى البحر خلينا نشوف السمك
ههههههههههههههههه
اللى بعدواا
بيسوووووووووو

shody20
21-01-2005, 01:22 AM
و أنا اقول يا ربي كنت بحس فجأة بالبرد و البلل مع بعض ليه؟؟كأني في البحر..!!!
أتاريني هنا عمال أغرق..
دة انا شكيت في نفسي.. و كل شوية كنت احط البطانية في الشمس... و العيال كانت نظراتهم لي مش طبيعية ...
و أنا كنت بقولهم عشان البق..ههههههه

عموماً أنا حنقذك يا نوسة.....
يالا من هنا يا ابني انت و هو ... حنرش رمل... كل واحد يلعب عند بحره..
يالا تعالي ناخد لفة في العيد

تحياتي للجميع *8*

سـلـوى
21-01-2005, 01:36 AM
معلش يا شودى من غير زعل بكل زوق خد نوسة و ارموا نفسكم احسن ارميكم انا و يجيلك برد مش يجيلك او حتى تسقع مش ليا دخل
المهم انا

عايزة اركب شوية مع نانيس نتكلم حبتين

نوسة
21-01-2005, 01:47 AM
اهلا اهلا اهلا اهلا يا شودى حمدلله على سلامتك شوفت عملوا فيا اية
يلا كل واحد يلعب عند بيتهم شودى وصل كلة يوسع وخصوصا
انت يا بشمهندسة عسولة انت ونايس
ايدك معايا يا شودى
هيلا هوب
الحق يا شودى دول بيبقللوا
ههههههههههههههههه
ولا يهمك دول مبحرين على قبرص
طريق السلامة يا شربتات

العندليب الأسمر
21-01-2005, 03:32 AM
اولا مش هقدر انزل من القارب ولا اقدر اركب اي حد تاني فيه غير لما اخد ازن ماما زوزو الاول ولوانها شكلها زعلانة مني علشان مش بزاكر

مظلوووم
21-01-2005, 06:26 AM
امممممممممممممممم
نقووووول خليكم زى ما انتم
هههههههههههههههههه
انا شكلى جالى انفلونزا ومش هاعرف انزل المركب
ونشوف مين الدور اللى بعدى
ههههههههههههههههه
بيسووووووووووووو