المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اطرف موقف مريت بيه

بنت الرافدين
07-12-2004, 05:03 PM
اسمعوا يا جماعه انا جتني فكره جنان ...........تعرفوا ايه هي اسمعو انا حأكتب عن احرج موقف مريت بيه الي عاوز يشارك لازم يقول تعليقه و يكتب اما عن اطرف او احرج موقف مر بيه او اغرب حلم حلمه و انا حأبتدي باحرج موقف

( في ايام الصيف و الدنيا حرموووووت الحراره 40 و المياه مقطوعه و الكهرباء مقطوعه كمان الا عند الامريكان لانهم ما يستحملوش الحراره ....( والله ناس ) المهم احنا ما نقدرش ننام في البيت بسسب الحر فنصعد الى سطح البيت و نفرش الفرش و ننام و الصبح لما يجي الذباب ههههههههههه ... ننزل نكمل النوم في البيت و انا لازم اشيل الفرش علشان انا البنت الوحيده ما عنديش اخوات *12* و احنا عندنا سطحين علوي و سفلي انا انام مع امي في العلوي و اخويه ينام في السفلي و اخويه اه منه نومه ثقيل خالص الكل يصحى و ينزل الا هو افضل اصحي بيه و ميصحاش *13* و في يوم خطرت لي فكره *9* اخذت ارمي الوسادات من السطح العلوي عليه علشان يصحى ههههه:d
و رميت 1 2 3 4 و الشراشف كمان و انا اصيح عليه اصحى يا حماده اصحى و فجاه بصيت على بيت الجيران شفت بنتهم بتبصلي انا خجلت خالص و قلت لنفسي دي اكيد بتقول ( هي بنتهم مجنونه و لا ايه ؟؟؟ ) انت رايك ايه لو كنت في مكانها ههههههههه
يله شباب

احب مصر و ابنائها مووت *8*

المتشائل
07-12-2004, 05:17 PM
هههههههههههههه:)
انا لين قريت الموضوع ضنيت ان المخدات دزيتها على راس البنيه بالخطأ مو على راس خيويك...ههههههههههه:)
انا اعتقد ان اطرف امر جرى لي لين انطتني الشركة التي اعمل بها سيارة جديده..وذهبت بها اول مشوار للقاء احد العملاء..وبعد توقيع العقد معه ..رجعت للشركة...وووووووووو احزري شنو..قلت اكو شئ ناقص..شكو يا متشا~ل شكووو..
تدري شنووو..طلعت ناسي السيارة الجديده امام مقر شركه العميل.*7* .ورجعت بتاكسي.*25* ..بالاجره
هههههههههههههههههههه*59*
فكرة جميلة *79* وموضوع يستحق من الجميع المشاركة*27*
وليس التعليق فقط*35*
بكل الاحترام والتقدير لبنت الرافدين*97*
المتشائل*8*

بنت الرافدين
09-12-2004, 04:49 PM
ههههههههههههههه من اول يوم نسيتها مش معقول ههههههههههههههههههه وشكرا جدا لك على فكره انا افتكرت السياره اصتدمت او حصل شىء ليها بس الحمد لله ما حصلش حاجه ههههههههههههه
اسمعوا ايه الي حصلي مره كمان
انا تحجبت و انا عندي 15 سنه و مره كان عندنا امتحان صعب اوي و الماده طويله و انا سهرانه للصبح و تعبانه قمت غيرت ملابسي و حقيبتي و لما جي الباص دخلت و انا بالاحظ الكل بيبصلي جامد المهم وصلت المدرسه و كان الهواء البارد بيضرب اذني ..... اذني يااااه انا نسيت البس الحجاب هههههههههههههههههههههههههههههههههه
الي بعده .... على فكره انا اسفه يا متشائل لاني تاخرت بالرد

المتشائل
09-12-2004, 05:31 PM
ههههههههههههههه من اول يوم نسيتها مش معقول ههههههههههههههههههه وشكرا جدا لك على فكره انا افتكرت السياره اصتدمت او حصل شىء ليها بس الحمد لله ما حصلش حاجه ههههههههههههه
اسمعوا ايه الي حصلي مره كمان
انا تحجبت و انا عندي 15 سنه و مره كان عندنا امتحان صعب اوي و الماده طويله و انا سهرانه للصبح و تعبانه قمت غيرت ملابسي و حقيبتي و لما جي الباص دخلت و انا بالاحظ الكل بيبصلي جامد المهم وصلت المدرسه و كان الهواء البارد بيضرب اذني ..... اذني يااااه انا نسيت البس الحجاب هههههههههههههههههههههههههههههههههه
الي بعده .... على فكره انا اسفه يا متشائل لاني تاخرت بالردههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انا بضحك عليك وعلي بنفس الوقت ظنيت حالي النسيايه الوحيد طلعتي انتي امر مني بالنسيان..نسيتي حجابك..يا الله ههههههههههههههههههه..تدري بنت الرافدين انا وقعت عن الكرسي مالتي الان.*7* ..تذكرت حالي مع السيارة.. وتذكرتك مع حجابك.*4* ....والله شي يخبل..*5*
ها وين الاعضاء..واحدائهم الطريفة..*11*
ولا يهمك بنت الرافدين*8* اعلم الاوضاع صعبه عندكم بالعراق الله يكون وياكم عزيزتي,.*3* ..
مشكوررة عزيزتي..
تحياتي الك ولكل الشعب العراقي العظيم من شعب فلسطين...*3*
الله بالخير عيني
المتشائل*8*

Photo Gallery