المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : آاووو ... عمرو عمرو عمرو



وادكول مش معقول
20-11-2002, 11:21 AM
>>آلو .. بابا فين .. بابا هنا .. هنا اهوه .. اقوله مين؟ قوله عمرو
>>عمرو مين .. عمرو موسى .. موسى مين .. أمين الجامعة .. جامعة مين ..
>>اقوله مين بيكلمه
>>
>>
>>
>>عمرو عمرو عمرو .. شفت حصلنا إيه
>>عمرو عمرو عمرو .. شفت جرالنا إيه
>>
>>جونا الحرامية .. الناس الرمة
>>ذبحوا أطفالنا .. بالإيد
>>النجسة سرقوا أراضينا .. ضيعوا أحلامنا
>>هتكوا أعراضنا .. ونتم مش دريانين
>>
>>طب بابا فين
>>
>>وإنتي مين .. أنا قضية
>>قضية مين .. قضية أمة
>>أمة مين .. أمة عربية
>>تاهت بالزحمة .. وحصلّها لخمة
>>نسيتها القِمة .. وصابتها الحُمّى
>>ماتت ولا كنتم دريانين
>>
>>طب بابا فين
>>
>>عمرو عمرو عمرو .. شفت أنا وحشة ازاي
>>عمرو عمرو عمرو .. شفت أنا بايخة ازاي
>>
>>أنا كلت الذلة .. ووراها الذلة
>>ونا قلت لبابا .. فين الحرية؟ فين القومية؟
>>اتبقت حِتّه .. ضاعت من إيدنا
>>وخدتها أوروبا .. ونا قلت لبابا
>>
>>
>>
>>طب بابا فين .. بابا هنا .. هنا اهوه .. اقوله مين .. قوله عمرو
>>عمرو مين .. عمرو موسى .. موسى مين .. أمين الجامعة .. جامعة مين ..
>>اقوله مين بيكلمه
>>
>>عمرو عمرو عمرو .. مش عارف أقولك إيه
>>عمرو عمرو عمرو .. دمك حامي ليه
>>
>>اسمع فزورة .. حلوه صغيورة
>>كانت وِحدتنا .. عز عروبتنا
>>تاهت ما لقتها .. ونا قلت لعمرو
>>ها .. عارف إن لقتها .. هندهلك بابا
>>
>>طب هو فين

ابن البلد
21-11-2002, 12:05 PM
;)

ta3mia
21-11-2002, 12:06 PM
انا مش ها بعت اميلات تاني :p

ابن البلد
21-11-2002, 01:22 PM
هو أيه ده يا خواتي
هو انت فاكره كل حاجه من ميلاتك
لا لا لا لا
دأحنا حلوين قوي قوي قوي قوي قوي قوي
قوي

ta3mia
24-11-2002, 11:43 AM
عموعمو عمو

وادكول مش معقول
25-11-2002, 08:06 AM
طيب والله ان الميل ده مش منك تخيلي بقه .... ده جايلي من واحد صاحبي ؟؟ ده انتي مفترية يا شيخه ؟؟

وبعدين شوفي بتبعتي لمين غيري بقه ؟ ههههههههههههههه

ta3mia
25-11-2002, 12:13 PM
وحياه ماما:D

ندوش
21-07-2004, 09:10 PM
:) الحمد لله على العقل:)

سموره
21-07-2004, 09:22 PM
تصدق مش عارف اضحك ولا اعيط



علي راي المثل هم يبكي وهم يضحك



:d :d

ندوش
21-07-2004, 09:31 PM
لا لا لا ما تعيطش بس إبكي دمعة المقهور و أنا مش حبتسم حضحك أوي:) :) :) :) :) :) :)

سموره
21-07-2004, 09:54 PM
عنيه يا ندوش*5*





بس انا مش فاهمه انتي هاتضحكي اوي ليه*11*

zikas
28-11-2005, 10:36 PM
عمو عمو عمو
شفت الواد الكول
كاتب حته اغنيه
جامده ومش معقول

وانتي يا طعميايه
يا ستي لو هو واخدها من ميلك
بلاش فضايح
استري عليه الله يستر عليكي فاللي بعدها


رفعت

camella
28-11-2005, 11:55 PM
عمو عمو عمو شفت الواد الكول ؟؟
عمو عمو عمو طعمية فضحاة على طول *8*

loly_h
29-11-2005, 06:02 PM
حلوه ,,,, وجديده اوى
تسلم ايدك ياواد ياكول
ياللى موش معقول
http://gallery.7oob.net/data/media/19/WwW_7OoB_COm_43.gif


Photo Gallery