المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نكتة جامدة جدا!!!!!!!!!!!!!!!



الأزهري المصري
06-10-2004, 07:34 PM
كان فيه أمريكي وبريطاني وعراقي



في مقهى

شرب الأمريكي



وفجأة حذف كوبه في الهوا



و بحركه خطافية سحب مسدسه



واطلق وكسر الكوب

وقال :



في امريكا الاكواب عندنا رخيصه



عشان كده لا نجاتج نشرب من نفس
الكوب مره ثانيه




وتعجب البريطاني من الأمريكي



وشرب البريطاني وفجأة حدف كوبه في الهوا
وسحب مسدسه واطلق وكسر الكوب

وقال في بريطانيا



يوجد رمل كثييير لصناعة الاكواب



عشان كذا حتى احنا
لا نحتاج نشرب من نفس الكوب مره ثانيه

والعراقي كان هادي وبارد لأبعد حد



شرب القهوة وفجأة حدف كوبه في الهوا

وسحب مسدسه
وأطلق النار على الأمريكي والبريطاني http://www.hkmah.net/images/smilies/biggrin.gif

وقال في بغداد عندنا امريكان وبريطانين كثير



عشان كذا لا نحتاج نشرب
القهوة مع نفس الأشخاص مره ثانيه http://www.hkmah.net/images/smilies/rolleyes.gif



بالطبع منقوووووولة

MaTR|X
06-10-2004, 07:48 PM
هههههههههههههههههه
تمام جدا

الأزهري المصري
06-10-2004, 07:52 PM
اي خدمه يا عم ماتريكس

ماما زوزو
06-10-2004, 08:07 PM
هههههههههههههههههههههه
والله حلوة........
بس ياريت كل العراقيين يعملوا كدة
*170*

الأزهري المصري
06-10-2004, 08:15 PM
ياريت والله كل المسلمين يعملوا كده


وعلى رأي المثل "الجعان يحلم بسوق العيش"

مشكورة امنا الغالية على المرور*8*

أشجان الليل
06-10-2004, 11:42 PM
هههههه
حلوه بجد
تسلم ايدك

أسيرة الصبر
07-10-2004, 05:28 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
حيلويه........... دي دلع كلمة حلوه
تحياتي

ملك الحب الضائع
07-10-2004, 06:45 AM
اخي في الله / الازهري المصري

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هههههههههههههههههههههههههههه

اشطات يا ابن عمي والله زي العسل منك

بس لو تسمح انا عايز رغيفين عيش

واكلهم معاك وبعد ما اخلص

ارمي الطبق في الهوي واطلع المسدس

.

.

..

.



.

.

























.

.



.

.

.

.

.

اضربك بيه لاني كنت هقولها

.

.

.

.

.

.





.





.



.

..

..





.

.

.

.

.

بس انت متهنش عليا منتا عارف انا بعزك اد ايه

بس متنساش اللمون في الاكل

مع تحيات اخوك في الله

المفكرة
07-10-2004, 07:28 AM
نكتة جميللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللة ةةةةةةة

العتماني
07-10-2004, 07:36 AM
يا عم ايه الحلاوة دى
نكتة جميلة فعلاً
سلمت يداك

محمد فاروق
07-10-2004, 08:57 AM
حلوة يا ازهرى

و.........خلى السلاح صاحى

محمد فاروق

lina
07-10-2004, 01:58 PM
ههههههههههه حلوة يا ازهري :d

ياريتها كانت بجد مش نكته *26*

تحياتي
لينا

الأزهري المصري
07-10-2004, 09:42 PM
هههههه
حلوه بجد
تسلم ايدكاي خدمه يا هندزة:)

الأزهري المصري
07-10-2004, 09:44 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
حيلويه........... دي دلع كلمة حلوه
تحياتيربنا يكرمك يا سيروووووووو ..............دلع اسيرة
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

الأزهري المصري
07-10-2004, 09:58 PM
اخي في الله / الازهري المصري



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هههههههههههههههههههههههههههه

اشطات يا ابن عمي والله زي العسل منك

بس لو تسمح انا عايز رغيفين عيش

واكلهم معاك وبعد ما اخلص

ارمي الطبق في الهوي واطلع المسدس

.

.

..

.


.

.













.

.


.

.

.

.

.

اضربك بيه لاني كنت هقولها

.

.

.

.

.

.





.





.



.

..

..





.

.

.

.

.

بس انت متهنش عليا منتا عارف انا بعزك اد ايه

بس متنساش اللمون في الاكل



مع تحيات اخوك في الله
يا عم انا اقولها انت تقولها مش فارقة:d

المهم في ازمة قوية في الليمون وعايزين نوصي على طلب خارجي *4*

ده الشتاء داخل وربنا يستر:)



مشكور اخي على المرور*8*

الأزهري المصري
07-10-2004, 10:00 PM
نكتة جميللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللة ةةةةةةة
اختي الصغيرة آمنة
مشكورة على المرور

الأزهري المصري
07-10-2004, 10:07 PM
يا عم ايه الحلاوة دى
نكتة جميلة فعلاً
سلمت يداكحفظك الله اخي الغالي
كم يسعدني مرورك

الأزهري المصري
07-10-2004, 10:10 PM
حلوة يا ازهرى

و.........خلى السلاح صاحى

محمد فاروقاي خدمه يا عم محمد


*6* *8*

الأزهري المصري
07-10-2004, 10:20 PM
ههههههههههه حلوة يا ازهري :d

ياريتها كانت بجد مش نكته *26*

تحياتي
لينا
شكرا يا لينا
والله انا كمان نفسي تكون بجد

أحمد ناصر
10-10-2004, 05:52 PM
*109*
يا سلام
نكتة بيوتيفول خالص يا أزهرى
ربنا يزيح عنا الغمة

الأزهري المصري
10-10-2004, 07:55 PM
*109*
يا سلام
نكتة بيوتيفول خالص يا أزهرى
ربنا يزيح عنا الغمةآمين
اي خدمة يا ابو حميد*3* *8* *6*


Photo Gallery