المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اغنيه جديده روعه اوعي تفوتك



سموره
06-05-2004, 12:06 AM
واحد كان طهقان قوي من حماته*12* ومن كتر ماكان مش طايقها تعالو نشوف عمل ايه:d عمل لحماته اغنيه علي نفس لحن يا ليله العيد وعلي فكره حماته اسمها ام سعيد


يا ام سعيدضيقتينا وجددت الألم فينا*55*

دا شكلك بومه في عنينا وساعه ما جيتينا وطينا*47*

وقلنا النحس حايجينا علي قدومك يا أم سعيد*76*


جمعتي الفقر والحرمان وطاف الهم بالزعلان*70*


انا منك قوي طهقان ومن بنتك يا ام سعيييد*69*


ده وشك من الأزل فقري وانا لو شفته يوم اجري*60*

حاتمشي مش هاقول بدري حرام النوم يا أم سعيد*62*


يا عزرائيل تعالي لي وخدها ينسعد حالي*57*



بموتها راح يروق حالي حماتي الدلعدي ام سعيييد*138*



*120* وبقوا علقوا انتو بقه

welly76
06-05-2004, 06:12 AM
ههههههههههههههههههههههههههههه :d
أغنية جميلة
بس سؤالى هوه ليه طهقان منها قوى كده
وليــــــــــــــــــد

سموره
06-05-2004, 11:22 PM
ههههههههههههههههههههههههههههه :d
أغنية جميلة
بس سؤالى هوه ليه طهقان منها قوى كده
وليــــــــــــــــــد
واللهي يا كابتن ولي معرفش *4* بس اكيد طهقان من امها المدعوه أم سعيد*138* وعلي راي المثل اكفي القدره علي فومها تتطلع البت لامها*89*

بركان
06-05-2004, 11:26 PM
شكرا لك يا اخت سمورة عن جد اغنية حلوة واتمنى ان تكون ايامك افضل من ام سعيدههههههههههههه
بركان

سموره
06-05-2004, 11:57 PM
شكرا لك يا اخت سمورة عن جد اغنية حلوة واتمنى ان تكون ايامك افضل من ام سعيدههههههههههههه
بركان
يا رب يا براكينو يا رب *36* (http://www.egyptsons.com/misr/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=4#)وانت كمان يا بني ربنا ما يرزقك بحماه زي ام سعيد*69* (http://www.egyptsons.com/misr/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=4#).

بركان
07-05-2004, 05:09 PM
شكر لك على الرد مع تمنياتى لك وجميع الاخوة والاخوات باحلى واجمل الايام بس انا يا اخت سمورة بركان بنفجر
اذا تاجى لى حماة مثل ام سعيد ههههههههههه
وشكرا مع تمنياتى للجميع
اخوكم بركان

نوسة
11-05-2004, 07:31 PM
اهلا سمورة
اغنية ممعبرة عن الحماة بس دة طالع عينة با القوى
هيعمل اية اصل الحماة حماة لو ملاك من السماء
جميلة سمورة

welly76
12-05-2004, 09:50 AM
الحمد لله
بنات المنتدى بيعترفوا بالحق لأول مرة
اشهد يا تاريخ
اشهد يا زمان
اشهد يا منتدى أبناء مصر
أحمدك يا رب
ولـيـــــــــــــــــــــــد المسكين

نوسة
12-05-2004, 11:46 AM
يا رب يا وليد تطلع حماتك كدة وتكون ام اربعة واربعين وتوريك النجوم فى عز الظهر
كشفت راسى وانا بدعبلك
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

سموره
12-05-2004, 06:24 PM
الحمد لله
بنات المنتدى بيعترفوا بالحق لأول مرة
اشهد يا تاريخ
اشهد يا زمان
اشهد يا منتدى أبناء مصر
أحمدك يا رب
ولـيـــــــــــــــــــــــد المسكين
و اللهي يا وليد بقولو الاعتراف بالحق فضيله وكلنا بتنفق انا الحماه حماه سواء الرجاله او الستات ودي مش عيب المهم بقي ان احنا طلعنا عندنا الشجاعه واعترفنا والدور والباقي عليكوا انكو تتعترفوا ان انتو اللي بطلعو عين الستات ومورينهم النجوم في عز الضهر عشان كده الحماه بتخد بطارها منكم*5* صح ولا لأ*17* اعترف*48*

أحمد ناصر
23-05-2004, 01:20 PM
:d :d :d
يا رب تخلفى ولد وأبوه يسميه سعيد
وبنت وتسموها سعيدة
وسعيدة لما تكبر وتتجوز
جوزها يغنيلك ويقولك يا أم سعيد
:d :d :d

Dr. Mohamed
23-05-2004, 01:26 PM
ايوة يا سمورة قلت عنوان حماتك اية بقا علشان عاوز ابعتلها حاجة كدة

سموره
26-05-2004, 07:06 PM
ماشي ماشي بقي هي كده يعني*22* (http://www.egyptsons.com/misr/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=4#)اخرتها طيب يا احمد انت ومحمد ربنا يرزقكم بحما من اللي هي*36* (http://www.egyptsons.com/misr/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=4#)وتخليكو حتي مش عارفين تقولوا بم :d (http://www.egyptsons.com/misr/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=4#)وبقي ساعتها كده فرحانه فيكوا *138* (http://www.egyptsons.com/misr/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=4#)عشان تحرموا تدعو عليه تاني*118* (http://www.egyptsons.com/misr/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=4#)ده انا غلباااااااااااااان

منيرة
26-05-2004, 08:41 PM
ههههههههههههههههههههههههههه

ااامين يا سمووره

welly76
26-05-2004, 08:45 PM
الله
محمد و أحمد نقول عليكم يا رحمن يا رحيم

منيرة و سمورة بيدعوا يبقى رحتوا فى الباي باي

بالسلامه ,,,,,,,,


الأول....

وليــــــــــــــــــــــــــــــــد المشاكس


Photo Gallery