المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نكت فى الصميم

lordofdark
05-05-2004, 06:54 PM
صباح النكت

_مره واحد اتصل بصاحبه فى التليفون.... ورد عليه ابنه الصغير بصوت واطى: الو بابا فين يا حبيبى... رد عليه: مشغول يا عمو.... طيب ماما فين: قاله ماما كمان مشغوله. يا عمو.... قاله: طيب مشغولين فى ايه يا حبيبى... مع البوليس يا عمو.... وبيعمل ايه البوليس عندكم...... اصلى مستخبى منهم وبيدوروا عليار.

_المدرس بيقول لتلميذه: كان في جيبك خمسة جنيه و وقع منهم تلاتة يبقي في جيبك ايه؟ التلميذ: خرم يا أستاذ.

_التلميذ : بحبك يا أبله و عاوز أجوزك... المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين... التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد .

_مره عيل صغير بيسال امه و هي حامل ايه ده يا ماما فقالت له ده اخوك يا حماده تاني يوم المدرسه بتساله انت ليك اخوات؟ قلها كان ليا بس ماما بلعته.

_طفل بيسال ابوة بيقولو هيا البيضة بتمشي قالو لا قالو اشمعنا انتا لما تيجي تنادي على ماما تقولها تعاليلي يابيضة .

_واحدة بتسأل أمها : هو بابا بيعرف يعوم؟؟ فقالتلها:بتسألى ليه ؟؟؟ قالتلها أصلى سمعت بابا بيقول للشغالة :(أنا غرقان فى حبك)؟؟؟.

_مرة واحد ندل وصى ولادة وهو فى غرفة الانعاش يكونو ا اندل منه ، راحو فصلوا عنه جهاز الاوكسجين.

_ذهب أحد الأطفال إلى أمه وقال لها : ماما .. أعطيني نقوداً حتى أعطيها لرجل مسكين يزعق ويصيح في الشارع . ففرحت الأم لطيبة قلب طفلها فأعطته النقود ، ثم سألته : ولماذا يصيح هذا الرجل ؟ قال الطفل : إنه يصيح .. آيسكريم ... آيسكريم .

_واحد عصبي اتجوز واحده عصبيه, يوم الولاده... الولد بيقول للدكتور وسع إنت .. ابعد ...أنا هأنزل لوحدي.

_واحد بيقول لزميله إعراب صرصار ايه؟؟؟؟؟؟؟؟ قاله: مرفوع على الحيطه مضروب بالجزمه.

_مرة حلاق و ابنة بيتفرجوا على متش كورة فقال المذيع :وشطها بمشط رجلة و جت فى المقص فقال ابن الحلاق : بابا دول بيلعبوا فى العدة.

_بنت بتسأل مامتها : ماما ...ابن الجيران كسر لعبتى الجديدة! - الام : وكسرها إزاى ؟ - البنت : ضربته على رأسه بيها فانكسرت .

_طفلة بتقول لمامتها: ماما انا شفت اكرم بيبوس بنت الجيران 0 فالام اتكسفت وقالت لها: ماهو اصل اشرف هيتجوزها الخميس الجاى. راحت البنت قالتلها : طيب وبابا هيتجوز الخدامة أمتى؟؟؟ .

_لم يستطع التلميذ الإجابة على أسئلة الامتحانات ، فكتب عبارة ( أنا مريض ) في ورقة الإجابة ..وعندما ظهرت النتيجة وجد اسمه في كشف الراسبـيـن ، وبجانبه عبارة ( سلامتك .

:d مع تحيات lordofdark

lordofdark
05-05-2004, 06:56 PM
ياريت رايكوا على شويه النكت دول
وهل عوضت اللى فات ولا
لا

أشجان الليل
06-05-2004, 02:40 AM
عووووووووووووووووووووضت..
ألف شكر يا فندم

ويلا
06-05-2004, 08:57 PM
هموت علي حالى من الضحك

والله يرعاكم*6* *6*

lordofdark
07-05-2004, 11:02 AM
الله يخليكى يارافعه معنوياااااااااااتى
واشجان الليل (يعنى خلاص سماح):) :) :) :) :) :)

مع تحيات lordofdark
*6*

محمد فاروق
09-05-2004, 10:23 AM
حلوة يالورد

مفيش تانى ولا ايه ؟؟؟؟

محمد

الكينج أبو وليــــد
09-05-2004, 10:48 AM
حلوة يالورد

مفيش تانى ولا ايه ؟؟؟؟

محمد