المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : جات نونو يا جدعان ياترى مين؟؟؟!



الصفحات : [1] 2

طائر الشرق
06-01-2010, 04:07 PM
السلام عليكم ورحمة وبركاته
عندنا حفلاية صغنونة اوى على اد النونة اللى جات

ياترى اسمها ايه

ايه

ايه

ايه

باين لمسة

نو

خمسة

برضه نو

قمصة

نو نو نو

امال ايه

همسة

قشطـــــــــــــات

همسة ايه بقى

همسة مصطفى احمد
:l:
حد يعرف تبقى بنت مين دى؟؟
:no1:
عمرها ساعتين بالتمام والكمال
و عاوزين نقوط البت يجى هنا ما يروحش لابوها انا باجمع لها هنا فى صندوق الصدقات
:good:
وعقبالكم كلكم

:no1:
:good::good::good:

اليمامة
06-01-2010, 04:27 PM
الله
بجد مبسوطة اوى ليهم..الف الف مبروك وتتربى فى عزهم ويرزقهم برزقها يارب.

مصراويةجدا
06-01-2010, 04:28 PM
http://www.lahaonline.com/media/images/ecards/baby/imgcards/babylaha3.jpg

انا عرفتها عرفتها عرفتهاااااااااااا
دي تبقى بوند همسة بوند :d
مبروووووك يا استاذ مصطفى الف الف مبروك وكمان مبروك يا هبة
ربنا يبارك لكم فيها ويجعلها قرة عين لكما
وطبعا الشكر موصول لطائر الباك باك على الخبر الجميل ده مش بعادة يعني نشوف منك اخبار حلوة :d


http://www.youtube.com/watch?v=mzMdDncunCU

طائر الشرق
06-01-2010, 06:53 PM
الله
بجد مبسوطة اوى ليهم..الف الف مبروك وتتربى فى عزهم ويرزقهم برزقها يارب.

اللهم امين يا استاذة يارب

مصطفى انسان مميز جدا وانا واثق فى قدرته على تربية ابنته تربية قويمة باذن الله
نسأل الله لها حسن الخلق والتربية السليمة
:l:
بس فين النقوط
:mm:

طائر الشرق
06-01-2010, 07:05 PM
http://www.lahaonline.com/media/images/ecards/baby/imgcards/babylaha3.jpg



انا عرفتها عرفتها عرفتهاااااااااااا
دي تبقى بوند همسة بوند :d
مبروووووك يا استاذ مصطفى الف الف مبروك وكمان مبروك يا هبة
ربنا يبارك لكم فيها ويجعلها قرة عين لكما
وطبعا الشكر موصول لطائر الباك باك على الخبر الجميل ده مش بعادة يعني نشوف منك اخبار حلوة :d



http://www.youtube.com/watch?v=mzMdDncunCU



يووووووووه

الواحد يكتب يعنى على عنوان الموضوع ممنوع دخول ال O2 وال H2S ونخلص

يا باااااااااى

ثم جاية بأيدك فاضية
لا جاتوه ولا ملبس ولا حتى بطانية ولا مريلة حتى
:mm:
اقول ايه بس عليك
:elvis:
يالا ربنا يوريك فيك يوم وتكونى غطسانة فيه فى بركةNH3
:smart:
:p
:lol2:
:d
فين النقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوط؟؟!
:mm:
وعاملة زيطة وزمبليطة وجاية قرديحى ايدك فاضة تقوليش خالتك بايرة
:d:d:d
منورة يا سارة وبكرة نجوز هموسة لحموزوة
بس ايد على الضرايب (النقوط)
:d

أخت ضابط شرطه
06-01-2010, 07:12 PM
ألف مبروووووووك يا مصطفى إنت وهبه

تتربي فى عزكو يارب

راجعه تانى بالنقوط أحسن هيثم يموتنى

Emy"The Queen"
06-01-2010, 09:33 PM
ألف مبروك و يا رب تبقى أمووورة زيي كدة:roll2:;)
أنا رديت على الموضوع بس علشان هيثم اللي كاتبه.....مع انك يا هيثم مبتعبرنيش ولا بترد على اي موضوع من موضوعاتي بس يللا علشان تعرف الاصحاب اللي بجد
و ادي النقطة مجتش بايدي فاضية لحسن تضربني

http://www.4nw.net/files-01/EBM01808.jpg

http://www.4nw.net/files-01/dbZ01808.jpg

http://www.4nw.net/files-01/KQY01808.jpg

و آدي ريالات كمان اهه
http://www.4nw.net/files-01/zoC01808.jpg
شفت مش حرماك من حاجة ازاي ابقى رد على اي حاجة من موضوعاتي يا أخي
تعرف حاسة اني مكروهة في المنتدى معرفش ليه؟
لو تعرف قوللي
و ألف مبروك مرة تانية
و ابقى سلملي على :hey:بودو:hey:
تحياتي

طائر الشرق
06-01-2010, 10:20 PM
ألف مبروووووووك يا مصطفى إنت وهبه

تتربي فى عزكو يارب

راجعه تانى بالنقوط أحسن هيثم يموتنى

:poster_oops:
شكلك وحش اوى
ايدك فاضية زى الصينى بعد غسيله
:-s
النقطة بسرعة لو سمحت يا هانم
:ban2:

طائر الشرق
06-01-2010, 10:23 PM
ألف مبروك و يا رب تبقى أمووورة زيي كدة:roll2:;)
أنا رديت على الموضوع بس علشان هيثم اللي كاتبه.....مع انك يا هيثم مبتعبرنيش ولا بترد على اي موضوع من موضوعاتي بس يللا علشان تعرف الاصحاب اللي بجد
و ادي النقطة مجتش بايدي فاضية لحسن تضربني

http://www.4nw.net/files-01/EBM01808.jpg

http://www.4nw.net/files-01/dbZ01808.jpg

http://www.4nw.net/files-01/KQY01808.jpg

و آدي ريالات كمان اهه
http://www.4nw.net/files-01/zoC01808.jpg
شفت مش حرماك من حاجة ازاي ابقى رد على اي حاجة من موضوعاتي يا أخي
تعرف حاسة اني مكروهة في المنتدى معرفش ليه؟
لو تعرف قوللي
و ألف مبروك مرة تانية
و ابقى سلملي على :hey:بودو:hey:
تحياتي



:1::1::1:
ادى الناس اللى بتفهم ولو انى كنت عاوزها شيكات
معلشبقى يا ايمى هانط على كل مواضيعك بس اصبرى انتى بس
:y:
منورة وزودى فى النقوط شوية انتى مش دافعة حاجة من محفظتك
:o_o:
وعقبالك يا ايمى
:f::f:

oo7
07-01-2010, 12:14 PM
متشكر اوى يا هيثم على الحفلة الصغنونة دى
وعقبال ما نباركلك على النجاح




همسة ايه بقى


همسة مصطفى احمد
:l:
حد يعرف تبقى بنت مين دى؟؟
:no1:
عمرها ساعتين بالتمام والكمال


:no1:
:good::good::good:





ايوة انا عارفها وشلتها بين ايديا وبوستها كمان هههههههههههههه
بنتى وانا حر فيها فى حاجة

oo7
07-01-2010, 12:17 PM
الله
بجد مبسوطة اوى ليهم..الف الف مبروك وتتربى فى عزهم ويرزقهم برزقها يارب.


متشكرين على الدعوة الحلوة
اول المهنئين زميلة عزيزة علينا

سجل عندك يا عم هيثم

ومتنسيش تدفعة وانتى خارجة

عايز اجهز البنت من دلوقتى :mazika3:

oo7
07-01-2010, 12:19 PM
http://www.lahaonline.com/media/images/ecards/baby/imgcards/babylaha3.jpg



انا عرفتها عرفتها عرفتهاااااااااااا
دي تبقى بوند همسة بوند :d
مبروووووك يا استاذ مصطفى الف الف مبروك وكمان مبروك يا هبة
ربنا يبارك لكم فيها ويجعلها قرة عين لكما
وطبعا الشكر موصول لطائر الباك باك على الخبر الجميل ده مش بعادة يعني نشوف منك اخبار حلوة :d



http://www.youtube.com/watch?v=mzmddncuncu



انتى بتكتبى بخط بينك على اساس انها بنت

متشكر اوى على التهنئة

بس انا ماليش دعوة بالحروب الطاحنة بينك وبين طائر الشرق

وشكر خاص من هبة لسؤالك عنها فى الفترة اللى فاتت

oo7
07-01-2010, 12:21 PM
ألف مبروووووووك يا مصطفى إنت وهبه

تتربي فى عزكو يارب

راجعه تانى بالنقوط أحسن هيثم يموتنى

الله يبارك فيكى يا ايمان

بس ماتتاخريش فى حكاية النقوط عشان المسالة واقعة معايا

وعلى فكرة انا ممكن اعملك تخفيضات

oo7
07-01-2010, 12:24 PM
ألف مبروك و يا رب تبقى أمووورة زيي كدة:roll2:;)
أنا رديت على الموضوع بس علشان هيثم اللي كاتبه.....مع انك يا هيثم مبتعبرنيش ولا بترد على اي موضوع من موضوعاتي بس يللا علشان تعرف الاصحاب اللي بجد
و ادي النقطة مجتش بايدي فاضية لحسن تضربني

http://www.4nw.net/files-01/EBM01808.jpg

http://www.4nw.net/files-01/dbZ01808.jpg

http://www.4nw.net/files-01/KQY01808.jpg

و آدي ريالات كمان اهه
http://www.4nw.net/files-01/zoC01808.jpg
شفت مش حرماك من حاجة ازاي ابقى رد على اي حاجة من موضوعاتي يا أخي
تعرف حاسة اني مكروهة في المنتدى معرفش ليه؟
لو تعرف قوللي
و ألف مبروك مرة تانية
و ابقى سلملي على :hey:بودو:hey:
تحياتي






الله يبارك فيكى يا ايمى

بس انا كنت هاعيط من كتر الفلوس دى :nooo:

ده نقوط ولا انتقام من طائر الشرق

مصراويةجدا
07-01-2010, 01:52 PM
بص ده بقى شوفته وقعدت اضحك جدااااااا النهاردة وافتكرتك يا بوند


http://www.youtube.com/watch?v=pM4CPpeheuk&feature

:d

طـــــير في الســـما
07-01-2010, 04:22 PM
http://up4.m5zn.com/9bjndthcm6y53q1w0kvpz47xgs82rf/2010/1/7/07/3v123etdz.jpg (http://www.tobikat.com)

مبارك الطفلة

اللهم انبتها نباتا حسنا

و بارك لكما فيها

اللهم آمين

مصطفى.........هبة


اتمنى لكم حياة سعيدة هادئة مباركة مع المولود الجميل


طبعا متستحقش اوضة اقل من دي

http://up4.m5zn.com/9bjndthcm6y53q1w0kvpz47xgs82rf/2010/1/7/07/wynhl7bfj.jpg (http://www.tobikat.com)

و تجيبولها أخ قريب........مش أقل من كده برده :d

http://up4.m5zn.com/9bjndthcm6y53q1w0kvpz47xgs82rf/2010/1/7/07/ozqa51cnq.jpg (http://www.tobikat.com)

ألب أرسلان
07-01-2010, 04:28 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ..

:cop: .. يتشرف السادة والسيدات بوصول الاميرة ( همسة ) الى مطار الدنيا ..
ليستقبلها الملك مصطفى مع زوجته فى موكب من الاهل والمحبين ..
سائلين المولى أن تأتى الاميرة همسة بكل الفرح والسرور ..

الف الف الف مبروك يا باشا على الاميرة همسة ربنا يسعدك بيها يارب ..
بارك الله لك في الموهوب لك، وشكرت الواهب، وبلغ أشده، ورزقت بره ..

http://www.savingadvice.com/images/blog/margot-money1.jpg


وده باقى النقوط .. :3:

http://www.loc.gov/rr/business/images/money2_3b38767r.jpg

http://news-libraries.mit.edu/blog/wp-content/uploads/2008/01/money.jpg



http://www.lahaonline.com/media/images/ecards/baby/imgcards/Baby3.gif

أحمد ناصر
07-01-2010, 11:31 PM
مــــــــــــــــبروك يا هيـــــــــــــثم
النونة لولو الجميلة
لمـســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة
ربنا يحفظها من العين ويبارك فيها
هى أخت بودو برضه ولا إيه؟


http://majdah.maktoob.com/vb/up/1899304080578333238.jpg
http://www.j55j.com/gallery/data/media/21/Money118
http://www.j55j.com/gallery/data/media/21/Money37.jpg
http://www.j55j.com/gallery/data/media/21/Money80.JPG
http://majdah.maktoob.com/vb/up/16867010011371632404.jpg

شعاع من نور
08-01-2010, 12:17 PM
ما شاء الله لا قوة إلا بالله..البنات رزق :l2:

ألف ألف مبروك البنوتة

http://2.bp.blogspot.com/_Kz_QkwCLqFY/SbCKLFsPGaI/AAAAAAAACaI/31lrhtcTnMg/s320/Its-A-Girl-Baby-Balloon-Bouquet.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_Kh_NNWRDk2I/SteGD27_ijI/AAAAAAAABFA/l_olqtr9xQo/s400/congratulations-on-your-new-baby-girl.jpg

بارك الله في الموهوبة لك..وشكرت الواهب..وبلغت أشدها، ورزقت برهُا..

يارب تشوفوها أحسن الناس يارب..:f::f:

و همسة إسم جميل قوي ما شاء الله لا قوة إلا بالله..ربنا يباركلكم فيها أ.مصطفى.

و تقديراً مني للمسؤوليات الجمة على عاتقكم..دي هديتي لهموسة الننوسة :closedeyes:

http://www.bluechopsticks.com/img_large/89021-baby-gift-box-md.jpg

nefer
08-01-2010, 08:14 PM
ألف ألف مليون مبروك
تتربى فى عزكم إن شاء الله
و أدى نقوطها إنشالله ما حد حوش

http://www.q8boy.com/images/grp7gyf1jhhlxmvksdmp.png

و على رأى المثل

اللى يعملوا Nefer فى سنين تاخده همسة فى نقوطها

أصل البنات رزقهم كتير

oo7
09-01-2010, 02:11 PM
بص ده بقى شوفته وقعدت اضحك جدااااااا النهاردة وافتكرتك يا بوند



http://www.youtube.com/watch?v=pm4cppeheuk&feature



:d



لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
حرام اللى بيحصل للاب ده

ليه كده يا سارة فتحتى عينى على الحقيقة المرة

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


كويس انك قلتيلى من دلوقتى عشان اعمل حسابى فى سرير على مقاسى

oo7
09-01-2010, 02:14 PM
http://up4.m5zn.com/9bjndthcm6y53q1w0kvpz47xgs82rf/2010/1/7/07/3v123etdz.jpg (http://www.tobikat.com)


مبارك الطفلة


اللهم انبتها نباتا حسنا


و بارك لكما فيها


اللهم آمين


مصطفى.........هبة



اتمنى لكم حياة سعيدة هادئة مباركة مع المولود الجميل



طبعا متستحقش اوضة اقل من دي


http://up4.m5zn.com/9bjndthcm6y53q1w0kvpz47xgs82rf/2010/1/7/07/wynhl7bfj.jpg (http://www.tobikat.com)


و تجيبولها أخ قريب........مش أقل من كده برده :d



http://up4.m5zn.com/9bjndthcm6y53q1w0kvpz47xgs82rf/2010/1/7/07/ozqa51cnq.jpg (http://www.tobikat.com)















متشكر اوى على الاوضة
انا شكلى كده انا اللى هانام فيها اصلى عمرى ما كان عندى اوضة اطفال وانا صغير


وبعدين انتى عايزانى اخلف كل ده
وماله
اهو يبئى حماية برده ماحدش ضامن الزمن
هههههههههههههههههههههههههه


اشكرك يا دكتورة على التهنئة

oo7
09-01-2010, 02:18 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ..



:cop: .. يتشرف السادة والسيدات بوصول الاميرة ( همسة ) الى مطار الدنيا ..
ليستقبلها الملك مصطفى مع زوجته فى موكب من الاهل والمحبين ..
سائلين المولى أن تأتى الاميرة همسة بكل الفرح والسرور ..


الف الف الف مبروك يا باشا على الاميرة همسة ربنا يسعدك بيها يارب ..
بارك الله لك في الموهوب لك، وشكرت الواهب، وبلغ أشده، ورزقت بره ..






وده باقى النقوط .. :3:


http://www.loc.gov/rr/business/images/money2_3b38767r.jpg


http://news-libraries.mit.edu/blog/wp-content/uploads/2008/01/money.jpg








ايه يا عم حوكة

هما دول بس اللى قدرت عليهم

على العموم هدية مقبولة

بس بدل ما كنت تتعب نفسك فى شيلهم وعدهم

كنت قولى اديك رقم حسابى فى سويسرا

وتحولهم على هناك

من ورا هيثم طبعا :3:

oo7
09-01-2010, 05:08 PM
مــــــــــــــــبروك يا هيـــــــــــــثم
النونة لولو الجميلة
لمـســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة
ربنا يحفظها من العين ويبارك فيها
هى أخت بودو برضه ولا إيه؟











واضح انك دخلت موضوع غلط

همسه مش اخت بودو

وبودو مش اخو همسة

وهيثم مش خال همسة

وهمسة مش بنت اخت هيثم

وهمسة مش هى لمسة

ولمسة مش هى همسة

ودوخينى يا لمونة

oo7
10-01-2010, 09:47 AM
ما شاء الله لا قوة إلا بالله..البنات رزق :l2:


ألف ألف مبروك البنوتة








بارك الله في الموهوبة لك..وشكرت الواهب..وبلغت أشدها، ورزقت برهُا..


يارب تشوفوها أحسن الناس يارب..:f::f:


و همسة إسم جميل قوي ما شاء الله لا قوة إلا بالله..ربنا يباركلكم فيها أ.مصطفى.


و تقديراً مني للمسؤوليات الجمة على عاتقكم..دي هديتي لهموسة الننوسة :closedeyes:


http://www.bluechopsticks.com/img_large/89021-baby-gift-box-md.jpg





متشكر اوى اوى اوى
على الدعوة الجميلة
وعلى الهدية كمان

يارب كده همسة تكبر وتشوفوها زميلة معاكم هنا
فى قاعة تحت العشرين

oo7
10-01-2010, 10:08 AM
ألف ألف مليون مبروك

تتربى فى عزكم إن شاء الله
و أدى نقوطها إنشالله ما حد حوش


http://www.q8boy.com/images/grp7gyf1jhhlxmvksdmp.png


و على رأى المثل


اللى يعملوا nefer فى سنين تاخده همسة فى نقوطها


أصل البنات رزقهم كتير




يا دين النبى مليون دولار بحالهم

انا كده هاتجنن بدرى بدرى

انا اخر شفتها كانت ورقة بخمسين




خمسين قرش

nice_evil
10-01-2010, 10:18 AM
مبارك عليك يا مصطفى
بارك الله لكما فيها

و آدى النقطة بتاعتى أهى :1:






http://i232.photobucket.com/albums/ee320/MsThiNo/Drop_of_love_by_MiniboyJim.jpg

oo7
10-01-2010, 01:53 PM
مبارك عليك يا مصطفى

بارك الله لكما فيها


و آدى النقطة بتاعتى أهى :1:







http://i232.photobucket.com/albums/ee320/msthino/drop_of_love_by_miniboyjim.jpg






انت جيت هنا
حمدا لله على السلامة
يا جدعان الواد ده اخويا
واسمه انس كمان

وبعدين هو ده اللى قدرت تجيبه
نقطة واحدة بس
يا بلاش
تعبت نفسك

nour2005
10-01-2010, 07:10 PM
http://dc07.arabsh.com/i/00981/ergtp425ype3.jpg

مبارك عليك أستاذ مصطفى

تتربّى فعزكم

ويا رب تشوفوها من أحسن الناس

وكل الشكر للإبن الغالي هيثم عالخبر الجميل

تحيتي

oo7
11-01-2010, 09:44 AM
اشكرك كثير يا نور على التهنئة
يا رب يسعد ايامك

oo7
11-01-2010, 09:47 AM
شكر خاص جدا جدا جدا جدا

لكل من مستر محمد (سادمان)
والافوكاتو احمد (الامبراطور)

لانى تلقيت منهم التهنئة تليفونيا

ربنا يسعدهم يارب واسمع دايما عنهم كل خير

M!sS Roro
11-01-2010, 05:16 PM
ستووووووووووووووب ..

انا اخر من يعلم . !! ..

هيثم انته وحش جدا .. ليه ما قلتلي يا غلس يا ز :@ كل يوم باشوفك ولا مره جبتلي سيره :@

....

مصطفى ..

مبروؤوؤوؤوؤوؤوك .. وتتربى بعزكم ان شاءالله وان شاءالله تكون من الذريه الصالحه ..

بجد خبر فرحني .. ربنا يبارك فيها ويجعلها مصدر لسعادتكم .. :f:

ومش شكرا يا هيثم :mad:

أم أحمد
11-01-2010, 07:23 PM
بسم الله ما شاء الله
خبر جميل اوي اوي
الف الف مبروك يا مصطفي انت وسندريلا:f::f:
ربنا يبارك فيها يا رب وتكون من الصالحات

http://card.hawahome.com/images/pic_2004-07-23_115619.gif

أحمد ناصر
12-01-2010, 12:04 AM
واضح انك دخلت موضوع غلط

همسه مش اخت بودو

وبودو مش اخو همسة

وهيثم مش خال همسة

وهمسة مش بنت اخت هيثم

وهمسة مش هى لمسة

ولمسة مش هى همسة

ودوخينى يا لمونة

ههههههههه
معلش يا درش
والله ما كنت أعرف إن النونو العسل تبقى بنتك إنت
وبعدين هيثم حيرنى ..خمسة ولمسة وهمسة..على ما جبت الصور للمشاركة نسيت وكتبت لمسة بدلا من همسة

1000 مبروك يا درش
ربنا يحفظ لك همسة من كل سوء
وينبتها نباتا صالحا
وتتربى فى عزك يا رب وتشوفها فى أحسن حال
1000 مبروك
:f2:

oo7
12-01-2010, 09:30 AM
ستووووووووووووووب ..



انا اخر من يعلم . !! ..


هيثم انته وحش جدا .. ليه ما قلتلي يا غلس يا ز :@ كل يوم باشوفك ولا مره جبتلي سيره :@


....


مصطفى ..


مبروؤوؤوؤوؤوؤوك .. وتتربى بعزكم ان شاءالله وان شاءالله تكون من الذريه الصالحه ..


بجد خبر فرحني .. ربنا يبارك فيها ويجعلها مصدر لسعادتكم .. :f:



ومش شكرا يا هيثم :mad:





معلش يا رورو امسحيها فيا انا المرة دى

ومتزعليش من هيثم

والف شكر على مشاركتك والتهنئة الجميلة دى

وربنا يسعد ايامك

oo7
12-01-2010, 09:41 AM
بسم الله ما شاء الله

خبر جميل اوي اوي
الف الف مبروك يا مصطفي انت وسندريلا:f::f:
ربنا يبارك فيها يا رب وتكون من الصالحات






الله يبارك فيكى ام احمد
وربنا يبارك فى ذريتك
ويتقبل منك صالح الاعمال

oo7
12-01-2010, 09:47 AM
ههههههههه
معلش يا درش
والله ما كنت أعرف إن النونو العسل تبقى بنتك إنت
وبعدين هيثم حيرنى ..خمسة ولمسة وهمسة..على ما جبت الصور للمشاركة نسيت وكتبت لمسة بدلا من همسة

1000 مبروك يا درش
ربنا يحفظ لك همسة من كل سوء
وينبتها نباتا صالحا
وتتربى فى عزك يا رب وتشوفها فى أحسن حال
1000 مبروك
:f2:


ده انا اللى بعتذر يا ا/احمد اذا كنت ضايقتك
وربنا يباركلك ويحفظك من كل سوء
ومتشكر على الدعوة الحلوة دى

oo7
12-01-2010, 09:50 AM
وعندك واحد شكر خاص جدا وصلحه

للبشمهندسة ريهام (بوكى بوكى)
دكتور محمد القواس
ا/عبد الله (ميزابريل)
وكابتن ماجد (اهلاوى شديد)


ربنا يصلح حالهم ويحفظهم من كل شر

طائر الشرق
12-01-2010, 01:15 PM
وعندك واحد شكر خاص جدا وصلحه

للبشمهندسة ريهام (بوكى بوكى)
دكتور محمد القواس
ا/عبد الله (ميزابريل)
وكابتن ماجد (اهلاوى شديد)


ربنا يصلح حالهم ويحفظهم من كل شر

ادعى من قلبك يا ابنى وسيبلى فخدة من المعزة اللى هانعملها عقيقة
:3:

oo7
12-01-2010, 05:43 PM
العقيقة يوم الجمعة ان شاء الله عندى فى البيت
والدعوة عامة

مي مؤمن
13-01-2010, 10:16 PM
http://www.alsakher.com/vb2/attachment.php?attachmentid=17246&stc=1&d=1086018662
ما شاء الله تبارك الله
ربنا يخليهالك يا استاذ مصطفى
ويجعلها قرة أعين ليك ولمامتها يارب
سوري لاني ما شفتش الموضوع دة الا انهارده
وما تنسناش في العقيقه ;)يا اونكل مصطفى
الف مبروك مره تانيه يا فندم
مرسي يا هيثم على الموضوع الجميل دة
تحياتي لكم
:f2:

oo7
14-01-2010, 12:25 PM
http://www.alsakher.com/vb2/attachment.php?attachmentid=17246&stc=1&d=1086018662


ما شاء الله تبارك الله
ربنا يخليهالك يا استاذ مصطفى
ويجعلها قرة أعين ليك ولمامتها يارب
سوري لاني ما شفتش الموضوع دة الا انهارده
وما تنسناش في العقيقه ;)يا اونكل مصطفى
الف مبروك مره تانيه يا فندم
مرسي يا هيثم على الموضوع الجميل دة
تحياتي لكم

:f2:




الله يبارك فيكى يا مى
وعقبال مانسمع عنك اخبار حلوة
ومتخافيش حقك فى العقيقة محفوظ


وانا قلتها قبل كده العقيقة بكرة ان شاء الله فى البيت عندى بالمطرية
والدعوة عامة

سوما
16-01-2010, 10:27 PM
مصطفى ,,:f2: السندريلا :هبة ,,,:f2:,,
مبارك لكما البنوتة الجميلة أحلى همسة فى مصر .....:baby:
ربنا يبارك فيها وتكون قرة أعينكم يارب ..... ربنا يحفظها من كل شر يارب ويبارك فيها وتشوفوها أحلى عروسة فى الدنيا..

لمسه
18-01-2010, 12:46 PM
http://dc07.arabsh.com/i/00981/ergtp425ype3.jpg

الف الف مبروك النونه يارب تتربى بعزك انت ومامتها يارب

ويكمل سلامة مامتها :hey:

ويخليك ليها وتربيه احسن تربيه
آآآمين

والشكر موصول لهيثم :brawa:على الخبر الجميل ده




وحكاية النقوط ده بصراحه انتو اللى جبتو لى نقطه كل دى فلوس ياظااااالمه
:notme:

oo7
19-01-2010, 02:02 PM
مصطفى ,,:f2: السندريلا :هبة ,,,:f2:,,
مبارك لكما البنوتة الجميلة أحلى همسة فى مصر .....:baby:
ربنا يبارك فيها وتكون قرة أعينكم يارب ..... ربنا يحفظها من كل شر يارب ويبارك فيها وتشوفوها أحلى عروسة فى الدنيا..



متشكر اوى يا بشمهندسة
ولو انى رديت متاخر شوية
متزعليش منى
ربنا يباركلك ويحفظك من كل سوء

oo7
19-01-2010, 02:06 PM
الف الف مبروك النونه يارب تتربى بعزك انت ومامتها يارب


ويكمل سلامة مامتها :hey:


ويخليك ليها وتربيه احسن تربيه
آآآمين


والشكر موصول لهيثم :brawa:على الخبر الجميل ده





وحكاية النقوط ده بصراحه انتو اللى جبتو لى نقطه كل دى فلوس ياظااااالمه

:notme:




الله يبارك فيكى لمسة

بس انت هاتقرى على البت ولا ايه
انا لسة مشوارى طويل
وعايز اجهزها

هاستنى نقوطك ماليش دعوة

فراشة
19-01-2010, 04:42 PM
http://up.haridy.org/storage/engropic.jpg

http://up.arab-x.com/Jan10/ASe14399.gif (http://up.arab-x.com/)


http://up.arab-x.com/Jan10/ATG14892.gif (http://up.arab-x.com/)

مبرووووووووووووووك

الف مبروك أ/ مصطفى

http://up.arab-x.com/Jan10/kCd14398.gif (http://up.arab-x.com/)

ربنا يبارك لكم فيها ويفرحكم بها

وتشوفوها أجمل عروسه
http://up.arab-x.com/Jan10/yug14398.gif (http://up.arab-x.com/)

ويجعلها قرة عين لك ولوالدتها

وتكون طريقك للجنه

http://up.arab-x.com/Jan10/r3R14892.gif (http://up.arab-x.com/)

شكرا هيثم على الخبر الجميل دا

وعقبال يارب لما نحتفل بتخرجك

ههههه وبفرح بودو

تحيااااااااااااااااااااتى

http://up.haridy.org/storage/waaaard.gif

أشرف المجاهد
22-01-2010, 12:02 AM
بسم الله الرحمن الرحيم

http://almonamasr.jeeran.com/%D8%B9%D9%84%D9%85%20%D9%85%D8%B5%D8%B1.gifhttp://almonamasr.jeeran.com/%D8%B9%D9%84%D9%85%20%D9%85%D8%B5%D8%B1.gifhttp://almonamasr.jeeran.com/%D8%B9%D9%84%D9%85%20%D9%85%D8%B5%D8%B1.gif


أخى الحبيب مصطفى ( أبو همسه )

بسم الله ما شاء الله مبارك عليك الأمورة وربنا يجعلها ذرية صالحة وتكون حافظة لكتاب الله

وتكون تربيتها لك فى ميزان حسناتك وتعلم من الآن أنت وأم همسه التربية الاسلامية السليمة

لأن هذا هو الأهم لأنه ستكون طريق لك ان شاء الله للجنة فلا تهمل فى تجهيز هذا الطريق

http://ahyaarab.net/images/013.jpg

سعيد جدا لهذا الخبر السعيد وأعتذر عن تأخيرى فى التهنئة لأنى لم اعلم بهذا الخبر الجميل الا الآن

وربنا يجعل ذريتك كلها ذرية صالحة ويبارك لك فى أسرتك الطيبة هذه وعقبال ما تشوفها فى المدرسة

http://www.nakaf.com/up/image/20387.jpeg

وعلشان طائر الشرق ما يزعل ولكن النقطة دى لأبو همسه وشد حيلك انت وعقبالك ان شاء الله

عايز تاخد النقطة على الجاهز كده


http://www.pic.s88s.com/gallery/nqod_w3mlat/Copy%20of%20020201_1295_0007_lsls.jpg

http://i7.tagstat.com/image01/2/8580/001W0520Em0.jpg

دمت بخير وسعادة

وحدوا الله وصلوا على النبى صلى الله عليه وسلم
http://sor.w2hm.com/files/image/w/68.gif

http://almonamasr.jeeran.com/%D8%B9%D9%84%D9%85%20%D9%85%D8%B5%D8%B1.gifhttp://almonamasr.jeeran.com/%D8%B9%D9%84%D9%85%20%D9%85%D8%B5%D8%B1.gifhttp://almonamasr.jeeran.com/%D8%B9%D9%84%D9%85%20%D9%85%D8%B5%D8%B1.gif

ولا تنسوا ذكر الله

ابن رشد المصري
22-01-2010, 07:31 AM
الله أكبر
ألف الف الف ألف مبروك يا مصطفى يا حبيبي
يارب تتربى في عزك وتفرح بيها يارب
الشكر لهيثم موصول على أخباره الحلوة

drmustafa
27-01-2010, 10:23 AM
بارك الله لك فيها وبها
ورزقك رزقها