المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : For smart people only

Khadija
27-02-2004, 12:58 PM
A little teaser to entertain your minds!

Read this question, come up with an answer, then scroll down to the bottom for the result. This is not a trick question, it is as it reads. No-one I know has gotten it right, including me. I suggest you give it some thought before you answer.

A woman, while at the funeral of her mother, met this guy whom she did not know. She thought this guy was amazing, so much her dream guy she believed him to be, that she fell in love with him right there, but never asked for his number and could not find him. A few days later she killed her sister.

Question: What is her motive in killing her sister?

Answer: She was hoping that the guy would appear at the funeral again.

If you answered this correctly, you think like a psychopath. This was a test by a famous American psychologist used to test if one has the same mentality as a killer. Many arrested serial killers took part in the test and answered the question correctly.

>If you didn't answer the question correctly good for you. If you got the answer correct, please let me know so that I can take you off my email list unless that will tick you off, then I'll just be extra nice to you from now

This was emailed to me long time ago.
I just wanted to share a smile with you people.:) I hope you liked it
!by the way... I did get the answer right hahaha so be ware
Khadija

سمسمة
27-02-2004, 06:41 PM
يابنتى اكتبى بالعربى ربنا يهديكى:cool:

Khadija
27-02-2004, 06:46 PM
مهو يا سمسمة يا مسمسمة .. انتي لازم تحاولي تقريها زي ما هي.. عشان تستمتعي فيها.. بعدين خلاص.. مش هكتب اي حاجة بالانجليزي خلاص.. بيني و بينك .. الظاهر محدش بيقرأ لما بكتب انجليزي.

بعدين " قولي لي انك لاحظتي اني اتكلم مصري حالي حالكم" شاطرة صح؟
:)

welly76
27-02-2004, 09:27 PM
خديجة أهلاُ
على فكرة أتمنى الكتابة بالعربى لأنه هذا الموقع للعرب فقط و نتمنى الغة الأجنبية التى مللنا التعامل بها طوال ساعات العمل اليومى تنتهى على الأقل على هذا المنتدى العظيم
على فكرة أنا نا حاولتش القراءة
وليـــــــــــــــــــــــــــــد
welly76@hotmail.com

Khadija
27-02-2004, 09:44 PM
حسنا
سمسمة...
لقد حاولت مراراً ان احذف هذه المشاركة فلم أفلح..جربت كثيراً اما انني لا يمكن احذفها الآن .. او انني احاول في الطريق الخطأ.. أسدي لي معروفا.. و احذفيها لي من فضلك..
لقد كانت لي رغبة ان تشاركوني الابتسام .. لم أشا ان تكون بداية لما وصلت اليه..
شكرا لكم

حلا
27-02-2004, 11:38 PM
الحمد لله لم أعرف الإجابة الصحيحة ياخديجة.

لاتحذفي المشاركة فيهي جميلة:)

سمسمة
29-02-2004, 06:51 PM
بقى كدة ياخديجة

ابعت لك اصالحك وماترديش عليا:(

محمد فاروق
01-03-2004, 11:32 AM
الاخت خديجة

شوفى بقى انا معرفتش الاجابة
بس انا عندى استعداد اكون قاتل متسلسل ويمكن ابدأ ب................

الله يرحمك كونتى طيبة وكويسة :D
لذيذة جداً ..وعلى فكرة ممكن تعملى قاموس للكلمات الصعبة للى مش عارف زى حالاتى..

أخوك مومان

sherry
01-03-2004, 12:42 PM
iam not akiller but i will be after marriage

Photo Gallery