المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عندي تكشيرة مش عايزة تتفك !!! فكوها لي

عاصم ابوندي
27-12-2009, 01:53 AM
بسم الله الرحمن الرحيم
يا أهل المنتدي الكرام يا صحين ونيام أنا عندي مشكلة انا ليه مشكلة
حاسس بالملل والقرف والزهق وكل ده وده عامل تكشيرة اعوذ بالله منها ..
فكها يابو ندي .. طنش وغلوش وسبها علي الله ...
صلي ركعتين أقراء قران كريم ...
مشكلة !!!!
و بعدين ايه فيه ايه.... هو انا داخل علي دور اكتأب ولا ايه الحكاية ..؟؟
ما بدهاش أنا الجأ لأهل الاختصاص واجي لناس تعرف تفكها
والنبي فكوها لي ... والسواب والاجر علي الله

العسل المر
27-12-2009, 02:05 AM
بسم الله الرحمن الرحيم
يا أهل المنتدي الكرام يا صحين ونيام أنا عندي مشكلة انا ليه مشكلة
حاسس بالملل والقرف والزهق وكل ده وده عامل تكشيرة اعوذ بالله منها ..
فكها يابو ندي .. طنش وغلوش وسبها علي الله ...
صلي ركعتين أقراء قران كريم ...
مشكلة !!!!
و بعدين ايه فيه ايه.... هو انا داخل علي دور اكتأب ولا ايه الحكاية ..؟؟
ما بدهاش أنا الجأ لأهل الاختصاص واجي لناس تعرف تفكها
والنبي فكوها لي ... والسواب والاجر علي الله

ممكن تسيبلي رقمك أو ايميلك ف رسالة خاصة يا عم الحاج :2: ... ،

أخت ضابط شرطه
27-12-2009, 02:33 AM
ليه بس يا أ/ عاصم

يارب النكت دى تفكها

ثلاثة فشارين راحوا فى للغابة علشان يصطادوا الأول قال هاصطاد أرنبين والثانى قال هاصطاد غزالين والثالث حب يوسعها وقال هاصطاد نمرين وراح كل واحد على اساس يصطاد اللى قال عليه الأول اصطاد الأرنبين والثانى الغزالين ولما جه الدور على الثالث شاف نمر وباين عليه جعان قام النمر جرى وراه وهو بيجرى عدا علي اصحابه قالهم امسكوه على بال ما اجيبلكوم الثانى .

مرة واحد ماشى بالعربية بتاعتة فلقى يافطة مكتوب عليها خفف 70 كيلو قالك التزم باشارات المرور مشى كمان شوية لقى يافطة مكتوب عليها خفف40 كيلو مشى على سرعة اربعين كيلو وبعد شوية لقى يافطة مكتوب عليها خفف عشرة كيلو مشى على سرعة عشرة كيلو بعد كدة لقى يافطة مكتوب عليها مرحبا بكم فى خفف

مره واحد مسطول قوى راجع بيتهم الساعه اتنين باليل فاخته فتحت له الباب قام ضربها بالقلم على وشها طاخ وقالها كنتى فين لحد دلوقتى.

هااااااااااااا
ماتضيعش منى الثواب

أخت ضابط شرطه
27-12-2009, 02:34 AM
واحده حلوه كمان أهه

مرة واحد خد مراته جنينه الحيوانات و صورها جنب قفص القرود و علق الصورة فى الصالون و كتب تحت الصورة :هذه صورة زوجتى مع القرود ملحوظه زوجتى الثالثه على اليمين

:d

عاصم ابوندي
27-12-2009, 06:20 PM
ممكن تسيبلي رقمك أو ايميلك ف رسالة خاصة يا عم الحاج :2: ... ،

سيب وانا أسيب :f2:

عاصم ابوندي
27-12-2009, 06:25 PM
ليه بس يا أ/ عاصم

يارب النكت دى تفكها

ثلاثة فشارين راحوا فى للغابة علشان يصطادوا الأول قال هاصطاد أرنبين والثانى قال هاصطاد غزالين والثالث حب يوسعها وقال هاصطاد نمرين وراح كل واحد على اساس يصطاد اللى قال عليه الأول اصطاد الأرنبين والثانى الغزالين ولما جه الدور على الثالث شاف نمر وباين عليه جعان قام النمر جرى وراه وهو بيجرى عدا علي اصحابه قالهم امسكوه على بال ما اجيبلكوم الثانى .

مرة واحد ماشى بالعربية بتاعتة فلقى يافطة مكتوب عليها خفف 70 كيلو قالك التزم باشارات المرور مشى كمان شوية لقى يافطة مكتوب عليها خفف40 كيلو مشى على سرعة اربعين كيلو وبعد شوية لقى يافطة مكتوب عليها خفف عشرة كيلو مشى على سرعة عشرة كيلو بعد كدة لقى يافطة مكتوب عليها مرحبا بكم فى خفف

مره واحد مسطول قوى راجع بيتهم الساعه اتنين باليل فاخته فتحت له الباب قام ضربها بالقلم على وشها طاخ وقالها كنتى فين لحد دلوقتى.

هااااااااااااا
ماتضيعش منى الثواب

بارك الله فيك اللهم ارزقها وبارك لها
علي فكرة مش ها يلاقي الثاني أصله كان بيجري ورايا :f2:

Photo Gallery