المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : رسالة للشعب المصري

sahnoun84
19-10-2009, 04:32 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم و رحمت الله و بركاته

كرة القدم إخواني رياضة شعبية يحبها كل إنسان و هي رياضة قومية لكل من الجزائر و مصر كرة القدم من أكثر الألعاب الرياضية انتشارا في العالم و أقدمها شهرة .

يعتبر كأس العالم لكرة القدم أكبر محفل دولي في مجال هذه اللعبة الرياضية و يطمح كل بلد في العالم في التأهل لنهائياته.

نحن كعرب الإسلام و الهوية العربية توحدنا ، حقيقتا الجزائريين لا يحبون عرب الخليج لتكبرهم و طغيانهم لكثرة أموالهم و لاكن لم نكره المصريين أبدا و أستشهد الله في هذا فكل شيء يوحدنا الدين و التاريخ و الهوية العربية و حتى الجغرافيا .

أما بخصوص الأكاذيب أللتي تقال علينا من استهزاء بالقرائن الكريم و شتمنا للمصريين و ما إلى ذالك فلبس لها أساس من الصحة أنا عايش في الجزائر و عندما أقرء بعض المقالات و المدونات أحس إنني أعيش في كوكب آخر أشياء ليس لها واقع إلا في مخيلة المتعصبين و العدائيين و زارعي الفتن و العياذ بالله .

أنا كجزائري أحب أن أرى الجزائر في كأس العالم و أنتم أخواني المصريين حلمكم الذهاب لكأس العالم الرياضة منافسة و لعب و عمل و ليس شتم و تشكيك في التاريخ و مساس بالدين الحنيف.

ملتقانا يوم 14 نوفمبر لمن كانت الغلبة فهي له الفوز و الخسارة ليس بالكلام و إنما بالعب و الأداء

أتمنى أن يهدينا الله إلى السبيل المستقيم و يألف بين قلبنا و العرب أجمعين.

السلام عليكم و رحمت الله تعالى و بركاته

طائر الشرق
19-10-2009, 04:35 PM
كلامك جميل يا اخى

لكن اتمنى ان يستمر

لكن ما بالك بمقالات صحفكم الجزائرية التى تستشهد بالقرآن الكريم وتحرفه من اجل اشياء حمقاء

نتمنى ان تكون المبارة كرة قدم وليس وصفنا بالعهر والكفر كما فعل سابقييك هنا من قبل

حسام عمر
19-10-2009, 04:41 PM
كلامك جميل يا اخى

لكن اتمنى ان يستمر

sahnoun84
19-10-2009, 05:01 PM
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs205.snc1/7235_1247195266668_1433011259_2244860_3789415_n.jp g

أحمد ناصر
20-10-2009, 11:59 AM
بسم الله الرحمن الرحيم

كرة القدم إخواني رياضة شعبية يحبها كل إنسان و هي رياضة قومية لكل من الجزائر و مصر كرة القدم من أكثر الألعاب الرياضية انتشارا في العالم و أقدمها شهرة .

يعتبر كأس العالم لكرة القدم أكبر محفل دولي في مجال هذه اللعبة الرياضية و يطمح كل بلد في العالم في التأهل لنهائياته.

نحن كعرب الإسلام و الهوية العربية توحدنا ، حقيقتا الجزائريين لا يحبون عرب الخليج لتكبرهم و طغيانهم لكثرة أموالهم و لاكن لم نكره المصريين أبدا و أستشهد الله في هذا فكل شيء يوحدنا الدين و التاريخ و الهوية العربية و حتى الجغرافيا .

أما بخصوص الأكاذيب أللتي تقال علينا من استهزاء بالقرائن الكريم و شتمنا للمصريين و ما إلى ذالك فلبس لها أساس من الصحة أنا عايش في الجزائر و عندما أقرء بعض المقالات و المدونات أحس إنني أعيش في كوكب آخر أشياء ليس لها واقع إلا في مخيلة المتعصبين و العدائيين و زارعي الفتن و العياذ بالله .

أنا كجزائري أحب أن أرى الجزائر في كأس العالم و أنتم أخواني المصريين حلمكم الذهاب لكأس العالم الرياضة منافسة و لعب و عمل و ليس شتم و تشكيك في التاريخ و مساس بالدين الحنيف.

ملتقانا يوم 14 نوفمبر لمن كانت الغلبة فهي له الفوز و الخسارة ليس بالكلام و إنما بالعب و الأداء

حياك الله وبارك فيك
أنت إنسان متزن
ونحن نحب الجزائر وكل الوطن العربى من المحيط إلى الخليج
كلنا إخوان فى الدين والوطن
وتعميم التهم على شعوب بأسرها ظلم بين
وإن شاء الله دائما متحدين ومعتصمين بحبل الله
:f:

الشمس المصرية
21-10-2009, 08:45 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

شكرا لك يا أخي على مبادرتك الطيبة
ربنا يوحد قلوب المسلمين على ما يحبه و يرضاه بإذن الله

و بالنسبة للإخوة في الخليج , الغالبية مثلهم يا أخي مثل أغلبية بقية الشعوب العربية المسلمة كويسين و بيرعوا ربنا في تصرفاتهم

عصام كابو
24-10-2009, 01:43 PM
يا ريت الكل يتعلم منك :f:

تحياتى *158*

Black Horse
28-10-2009, 12:51 AM
بسم الله الرحمن الرحيم

اسمع كلامكم اصدقكم اشوف اموركم استعجب

عارف انت فكرتنى بمين بواحد جزائري ( بيهزر)...
قريت مقاله لواحد جزائري بيرفض مقالة ( ورده لكل جزائري) وبيحذر من خروج المصريين عن الروح الرياضيه....الجزائر هى اللي بتحذرنا من محاولة الخروج عن الروح الرياضيه؟؟؟...الكلام ده لينا احنا....؟؟؟...

فاكرين طبعا يوم 17/11/1989 ووالله العظيم حاولوا يبوظوا الماتش بأى طريقه وبأى شكل , وعلي بن ناصر الحكم كان سايبهالهم علي الاخر وقال بعد الماتش انا شفت كل اللي عملوه الجزائريين بس خفت ليبوظوا الماتش اذا اخدوا مني قرارات سلبيه لهم...

وهنروح بعيد ليه...مصر لاعبت الجزائر فى الدور النهائي للتصفيات المؤهله لاولمبياد لوس انجلوس وكان الماتش ده فى القاهره واللي جاب الجون علاء نبيل من تمريره من عماد سليمان لاعب الاسماعيلي وقتها...

وبعدها ظهر الوجه القبيح للجزائر علي حق الله ...الكوره طالعه اوت فى وسط الملعب راح يجيبها اكرامي وكان قاعد مع الاحتياطي واترمي عليها كنوع من التهريج جنب خط الأوت...راح واحد اقل مايقل عليه انه مش محترم من الجزاير دايس بالجزمة بتاعتوا على اكرامى فى نص بطنه وبعدها جري مجدي عبد الغني علشان يضرب اللي ضرب اكرامي وهانه إتلم عليه 3 بالضرب وكان فيه واحد اسمه علي شحاته باك يمين مصر من المقاولين العرب جاله إرتجاج فى المخ من الضرب...وكان من الطبيعي وكرد فعل لاهانة اكرامى إن إكرامي بعد الماتش دخل غرفة خلع الملابس وخلع الدش من الحمام ونزل فيهم طحن ...

وهل تتذكروا الله يرحمه الكابتن محمد لطيف وهو بيذيع وبيقول الجمله المشهوره بتاعته ( مش كده ياجماعه...دول عاوزين يبوظوا الماتش يا عبطه )... ادي الجزاير ...

وان انسي لا أنسي دورة العاب البحر الابيض المتوسط اللي كانت فى الجزاير وكنا بنلاعب ليبيا والخواجه جاب جون صاروخي وكسبنا الماتش .....وبعد الماتش الشرطه الجزائريه نفسها كانت بتضرب فى اللاعيبه واسألوا الشيخ طه كان هو المدرب وواحد شبه امناء الشرطه ضربه فى راسه باللاسلكي وراسه اتفتحت والخطيب جري علي غرفة خلع الملابس لابس كرسي فى دماغه ودخلوا عليه ناس جوه لولا فضل الله بأن واحد من فريق الكاراتيه المصري دخل وراه وحاش عنه...

..وإسألوا ناجي اسعد بطل افريقيا فى رمي الجله وقتها كان قاعد فى المدرجات مع فريق الكاراتيه والمصارعه والعاب القوي بنات...إسألوه الجمهور هجم عليهم وهم عملوا ايه...ناجي اسعد بيقول اللي كان بيجيلي كنت بشيله ارميه..وكل ده كان تضامنا مع ليبيا فى كره انور السادات ....وانا اذكر القرار التاريخي لانور السادات بعد الماتش ده بعت طياره انتينوف حربيه جابت كل الفرق المصريه وانسحبنا من دورة العاب البحر الابيض المتوسط فى الجزاير فاكرين ولا لأ ...

السادات اللي كان فى وقته مافيش مصري اسمه يتهان بره بلده دى ابدا ولو مش فاكرين افكركم بمقتل يوسف السباعي فى مطار لارناكا فى قبرص لما بعت فرقه كبريت جابت يوسف السباعي واللي قتلوه متربطين بالكرافاتات بتاعتهم وكسروا مطار لارناكا ورجعوا..واللي كان باعتهم السادات...مش زى دلوقتي المصري متهان بره وجوه ...ماعلينا...

ادى الجزائر والجزائريين...هم بس اللي بينسوا...او بيستهبلوا فبيمثلوا النسيان... وعشان كده بقول (اسمع كلامك اصدقك اشوف امور استعجب ) ....انا مش عارف انتوا فاكرينا اطفال هيضحك عليهم بكلمتين ولا ايه

طيب لو لسه ناسيين افكركم بالاخضر بلومي اللي فقع عين الدكتور فى الفندق وإستلمه احمد رجب فى نص كلمه ومصطفي حسين فى الكاريكاتير لفتره طويله تحت عنوان ( البلوميزم )... الجزاير...أو خلينا نقول اغلب الجزائريين علشان ماناخدش ذنب الكويس منهم وما أندره...

يعنى انتوا استقبلتونا بالورود فى المطار يوم الماتش بتعنا احنا هنستقبلكم بجنينة ورود مش ورود بس
بعد كده بقى انتوا عملتوا ايه افكركم بالأكل المسموم ولا بالفندق اللى على الشارع الرئيسى اللى انتوا فضلتوا فيها للساعة 7 صباحا بالطبل والزمامير والشماريخ والتصفير عشان لاعيبتنا ماتنمش يوم المباراة
ولا افكركم بعد المباراة لما حتيطوا علم مصر داخل تابوت وزفتوا فى الشارع ولا اقولكم على اللى بتعملوا فى الجرايد والمقالات والمجالات لدرجة ان حسن شحاتة طلعتوا بفستان ابيض وكأنه عروسه وجنبه رابح سعدان ................كفاية كده من غسيلكم

وتقولى اكاذيب ..................عجبى

انا اسف لو انا متعصب شوية بس دى مصر بلدى حبيبتى ومبحبش حد يتطاول عليها او يستهزأ بينا وينيمنا ويضحك علينا بالكلام ويقولوا نعمل توأمة واحنا عرب ويرجعوا يستهزأوا ويقولوا دى اكاذيب
وبرده ...ترجع ريمة لعدتها القديما ......وهكذاااااااااااا

بجد الجزائريين هم مخترعي الخروج عن الروح الرياضيه...واللي زى دول ولهم التاريخ اللي قلته لحضراتكم , فدول مالهمش غير المعالملة بالمثل...والاهانة وقلة الادب....اللي يحترم نفسه منهم علي راسنا من فوق...واللي يفكر انه يغلط او يستعبط فيها هو الجانى على نفسه...وقد اعذر من انذر..واحنا عارفين تاريخكم الاسود فى الروح الرياضيه كويس...فمافيش داعي للكلام الكتير اللي لابيودي ولا بيجيب ...والبادي أظلم....

اسكندرانى
28-10-2009, 01:41 AM
اخى العزيز بلاك هورس

كل اللى حضرتك ذكرته ده ليس مجاله الان ولا هنا

واذا كان البعض مخطىء لا نحمل شعب باكمله هذا الخطا

انا مصرى وبعشق تراب مصر

ولا مباراة ولا كاس ولا بطولة تهز مكانة مصر

ياريت منخرجش عن روح الاخوه

واذكرك واذكر نفسى بقول سيدنا رسول الله صلى الله عليه وسلم

عن أبي هُريرةَ رضي اللهُ عنه قال:

قال رسوُل الله صلى الله عليه وسلم : "لا تَحَاسَدُوا، ولا تَنَاجَشُوا، ولا تَباغَضُوا، ولا تَدَابَرُوا، ولا يَبعْ بَعْضُكُمْ على بَيْعِ بَعْضٍ، وكُونُوا عِبادَ اللهِ إخْوَاناً، المُسْلمُ أَخُو المُسْلمِ: لا يَظْلِمُهُ، ولا يَكْذِبُهُ، ولا يَحْقِرُهُ، التَّقْوَى ههُنا - ويُشِيرُ إلى صَدْرِه ثَلاثَ مَرَّاتٍ - بِحَسْبِ امْرِىءٍ مِنَ الشَّرِّ أن يَحْقِرَ أخاهُ المُسْلِمِ، كُلُّ المُسْلِمِ على الْمسْلِم حَرَامٌ: دَمُهُ ومالُهُ وعِرْضُهُ"

رواه مسلم.

العسل المر
28-10-2009, 04:42 AM
والنبي يا جماعة ملهاش لزمة المثالية ف الردود - بلاك هورس بيتكلم صح

المحترم على دماغنا - واللي يفكر يغلط (........)

تسلم يا هورس :f2: ...

طائر الشرق
28-10-2009, 07:25 AM
المحترم على دماغنا - واللي يفكر يغلط (.................)

مش هاتكلم ياعم عشان الاعضاء المصريين نفسهم بيقولولى ما اتكلمش
بس كل اللى هاقوله تسلم ايدك ولسانك الرهيب يا بلاك هورس

من غير كلمة وحيدة خارجة زى ما البشاوات بيعملوا هنا فى ابناء مصر
الراجل عرفنا مين هم اللى احنا هانلاعبهم دول
ونفسى افهم الشعب دا بيكرهنا ليه؟
هل دا عشان احنا احسن منه ميت مرة ولا 80 مليون مرة؟
على فكرة يا استاذ عبد الرحيم
استاذ نادر والله انا باحسده على صبره دا
لو كنت املك نصف هذا الصبر تجاه الجزاير كنت بقيت سفير فى الكونغو
ههههههه

Black Horse
28-10-2009, 05:18 PM
اخى العزيز بلاك هورس

كل اللى حضرتك ذكرته ده ليس مجاله الان ولا هنا

واذا كان البعض مخطىء لا نحمل شعب باكمله هذا الخطا

انا مصرى وبعشق تراب مصر

ولا مباراة ولا كاس ولا بطولة تهز مكانة مصر

ياريت منخرجش عن روح الاخوه

قال رسوُل الله صلى الله عليه وسلم : "لا تَحَاسَدُوا، ولا تَنَاجَشُوا، ولا تَباغَضُوا، ولا تَدَابَرُوا، ولا يَبعْ بَعْضُكُمْ على بَيْعِ بَعْضٍ، وكُونُوا عِبادَ اللهِ إخْوَاناً، المُسْلمُ أَخُو المُسْلمِ: لا يَظْلِمُهُ، ولا يَكْذِبُهُ، ولا يَحْقِرُهُ، التَّقْوَى ههُنا - ويُشِيرُ إلى صَدْرِه ثَلاثَ مَرَّاتٍ - بِحَسْبِ امْرِىءٍ مِنَ الشَّرِّ أن يَحْقِرَ أخاهُ المُسْلِمِ، كُلُّ المُسْلِمِ على الْمسْلِم حَرَامٌ: دَمُهُ ومالُهُ وعِرْضُهُ"

رواه مسلم.

اخى العزيز ما اقوله هو فى وقته وموعده ومجاله الان عشان كل واحد يعرف نفسه كويس مين الجزائر ومين مصر ومين بيتكلم عن الروح الرياضية وبيعمل العكس

ولذلك اخى الكريم لو انا متكلمتش لان مش ده المجال ولا الميعاد يبقى هتحصل مصيبة تانية يوم 14/11 من الجزائرييييين

اقولك حاجة كان متى المجال والميعاد يوم التسمم ؟
ويوم الاستهجان على نشيد وطنى الغالى مصر ؟
ويوم فقؤ عين الطبيب ؟
..................وغيره ... وغيره ؟

اخى اما بخصوص روح الاخوة التى تتكلم عنها
فده شعارات وكلام الفاضي , روح اخوة مع ناس ضربونا وسمونا وسبونا وشتمونا ... وكفاية كده ...

انا بجد في منتهى الخنقه والغضب من كلام البعض وشعاراتهم ان اين العروبة واين الاخوة ؟

بجد حرام عليكم وكفاية ضحك على الذقون وشعارات ولا احنا شعب سكوت , وشعب اهانات , وشعب مهازل وسب وشتايم , وشعب بيتمسح بكرامته الارض ويتحطله صور بذيئه تتحط على صفحات المنتديات
ويتقال عليه شعب المسخره والرقص وشارع الهرم , وشعب خاين للعرب وان احنا بنضحك عليهم

وبعد ده كله اخى تطلب منى ان التزم بروح الاخوة عفوا اخى نحن لم ولن نكن اخوة مع من مثل هؤلاء

Black Horse
28-10-2009, 05:24 PM

رواه مسلم.

اخى كلام لا عليه غبار طبعا من حبيبنا صلى الله عليه وسلم

ولكن عفوا لا تطالبونى باسم العروبه والدين وانى اثير الفتنه

انا مسلم مصرى عربى احب كل العرب ولكن لا احب من يتطاول على بلدى

وايام رسوُل الله صلى الله عليه وسلم اذا تطاولت بلد على الاخرى تقوم الحروب ولكن انا مابقولش حرب انا بقول مطلبونيش بالعروبة وروح الخوة معهم

واقولك حاجة اخى نعم انها تعدت مباراه كره قدم وانما اصبحت ثقافه شعب يرى ان مصر بلد الكذا والكذا

وان مصر تناصر اليهود وتخلت عن عروبتها

وان مصر بلد الثقافه والعلوم هى البلد الرقص والمغنى

فماذا فعلت الجزائر لعروبتها واين هى من القضيه الفلسطينيه واين هى من العلماء والمثقفين وجوائز نوبل

واين هى على الصعيد الثقافى والعلمى والرياضى ايضا

فما هو تاريخ الجزائر الكروى حتى يناطحو ابطال افريقيا 6 مرات واين كانو عندما كنا على منصات التتويج

sahnoun84
29-10-2009, 10:49 AM
يا أخواني انا جزائري و أحب بلدي و لا أسمح لي كان انت يتطاول على الجزائر الحبيب مهما كان .
اما بخصوص كرة القدم فأنا لا أتذكر لا سنة 1989 و لا حتى سنة 90 لأني بكل بساطة انا مولود سنة 84 يعني كان عندي وقتها 5 سنين .على فكرا انا لم اكن من مشجعي كرة الكدم حتى سنة 2004 لم فازت الجزائر على مصر .
يعني انا من جيل جديد و لا احب ان تحاسبوني على اماضي اي انتو بتتحدثو عليه انكان حدث و الحياة ليس كرة قدم .
اشكرك يا أخي اسكندرانى ... تحية لكل العرب .
ربنا يهديك Black Horse .. لم يكسب منتبنا الوطني مش حيديني حاجة و العكس صحيح ...
شكرا.........................

Black Horse
29-10-2009, 05:16 PM
يا أخواني انا جزائري و أحب بلدي و لا أسمح لي كان انت يتطاول على الجزائر الحبيب مهما كان .
اما بخصوص كرة القدم فأنا لا أتذكر لا سنة 1989 و لا حتى سنة 90 لأني بكل بساطة انا مولود سنة 84 يعني كان عندي وقتها 5 سنين .على فكرا انا لم اكن من مشجعي كرة الكدم حتى سنة 2004 لم فازت الجزائر على مصر .يعني انا من جيل جديد و لا احب ان تحاسبوني على اماضي اي انتو بتتحدثو عليه انكان حدث و الحياة ليس كرة قدم .
اشكرك يا أخي اسكندرانى ... تحية لكل العرب .
ربنا يهديك black horse .. لم يكسب منتبنا الوطني مش حيديني حاجة و العكس صحيح ...
شكرا.........................

اولا مصر هى اللى هزمت الجزائر فى 2004

ثانيا سيادتك تقول انك ليس من محبى ومشجعى كرة القدم طب ازاااااااى .............. يعنى سيادتك من اين اتيت بهذا الكلام

منين حضرتك بتكذب وبتقول انك بتقرأ مقالات ومدونات ومنين بتقول انك مبتفهمش فى كرة القدم ولااااااا هة مقالات ومودنات ميكى وتوم جيرىىىىىىىى ...........عجبى

ثالثا: انا مش هحاسب حضرتك على الماضى هحسبك على مباراة الذهاب فى البليدة لما فوزتوا 3/1 واحد ولا هترجع تقولى ان حضرتك من مواليد 2004 ومكنتش توعى على حاجة ....... ماعلينا

لماذا لم تبادر انت او لم تبادر الجزائر كلها في اللقاء الاول في البليده و كان الماتش عندكم بمثابة حرب عالميه ثالثه

لماذا خرجت علينا الان بطلب التهدئه و هل يطلب ذلك شخص الا اذا كان يشعر بما سبق و فعله من سوء
فلماذا نحن هل لو الموقف كان معكوس كانت ستخرج علينا القنوات الجزائريه و الصحف بطلب الحمله نفسها للاعبينا

اين كنتم عندما قوبل السلام الوطنى المصري بالصفافير هناك هل خرج علينا احد من الاشقاء بإعتذار حتى و لو بالكدب انه من قله قليله و ليس من الجماهير كلها

ولا احنا شعب غلبان واهبل نستقبل بالشماريخ و نستقبل حضرتكم بالورود

يمكن من منطلق اننا بلد زراعي و عندنا وفرة في زراعة الورد

يمكن لاننا ماذا ولا ماذا او ماذا ارجوكم اعطوني اجابه منطقيه

لما نحن من يتنازل دائما

انا لا اقوم بحمله للمشاحنه والتعصب ولكن انا فعلا اسأل كل من يقرأ موضوعي لماذا احنا المصريين من دون كل الشعوب نمشي بتلك السياسه الغريبه

و دائما ما نتنازل عن حقوقنا

و تذكروا (العين بالعين و السن بالسن والجروح قصاص ... حديث نبوي )

رابعا : اقولك حاجة ياعم بالمرة ليه نضغط علي لاعيبتكم نفسيا احنا نسيب ليهم استاد القاهرة بالمرة ما ده كرم الضيافة

و الاقلية اللى تروح مننا تعمل حسابها ما تحاولش تجرح مشاعر الجزائريين الرقيقة:'( والجميلة اللى بعيدة عن التعصب

يعنى اوعى تكشر فى وش واحد جزائرى حتى لو شتمك و شتم بلدك حتى لو تطور الموضوع لما هو ابعد من السب و الشتم وقول ده كان ماضى وراح وان كنت صغير من مواليد 84 على اساس ان قبل سنة 84 اللى كانوا فى الجزائر مش جزائريين زى حضرتك ويحملوا نفس الجنسية ولا كان فيهم ابوك وجدك واخوك الكبير ولاى اى حد دول ناس بيتمسحوا فى الجزائر ياعينى

اقولك حاجة احنا نمسك نفسنا كده و نفضل مبتسمين و نضحك زي الهبل و يا ريت ما حدش يضغط على لاعيبتهم علشان همه مشاعرهم مرهفة و حساسة يعنى تقعدوا مؤدبين و صوتكم ما يطلعش علشان ده ممكن يبوظ العلاقات المصرية الجزائرية الاخوية ويبوظ العروبة

و كمان ما تنسوش بعد المباراة ما تخلص و تتاهل الجزائر الشقيقة كل واحد يطلع شايل علم الجزائر و هو بيغنى بلادى بلادى بلادى لكي حبى و فؤادى بس مش فى تابوت زى مهما عملوا ........ اصل احنا شعب اخوى وبنحب العروبة

و لو اي مشجع جزائرى شقيق واخ غاظك او قالك كلام يزعلك اوعى تزعل منه يا خبر ابيض ده انته كده ممكن تبوظ العلاقات الاخوية

و ما تنسوش لو كانت ليك شغلانة لازم تعمل ميزانية من دلوقتى علشان تشترى ورد و اعمل حسابك فى كمية محترمة

و لو كنت لسه طالب و بتاخد مصروف لازم تحوش و تضغط على والدك علشان يعمل حسابك فى الورد

اظن ده اللى حضرتك تريد وعايزه ............. بجد عجبى

خامسا واخيرا : انا هسأل سؤال واحد وياريت حد يجاوبنى عليه ؟؟؟

لماذا ينال منا دائما خصمنا و نحن عنده و ينال منا و هو عندنا ؟؟؟؟؟؟

طائر الشرق
29-10-2009, 05:31 PM
والمصيبة انك مش عارف تتكلم يا بلاك هورس

بس لو الجزائر تأهلت هل هتشجعها زى مالباقى بيقول

ولا هتشجع الفريق المضاد ماعدا اسرائيل زى حلاتى

Black Horse
29-10-2009, 05:43 PM
ان شاء الله مصر هى اللى تتاهل وتكتسح الجزائر ولو لقدر الله الجزائر تأهلت اكيد هشجع اى فريق اخر يلعب ضد الجزائر ماعدا اسرائيل طبعا على الرغم ان الجزائريين بيقول علينا مصرائيل بس خلينا احسن منهم

بس هاجى واقولك تانى ياطائر الشرق ان واثق ان اللى بيتعب بيلاقى وحتى لو الاعيبة ماتعبوش احنا كجماهير تعبنا من حرقة دم وتشجيع وحفاظ على سمعة بلد من سباب وشتم وغيره وربنا هيكرمنا ان شاء الله

Black Horse
29-10-2009, 05:44 PM
بس برضوا مجاوبتنيش على سؤالى ياطائر الشرق

طائر الشرق
29-10-2009, 05:52 PM

هافكرك بجزء من بيت شعر يا بلاك هور

إذا أكرمت الكريم ملكته وإذا أكرمت اللئيم تمردا
بس طبعا لازم نأكد ان الكلام دا كله على اللى نازلين فى بلدنا شتايم وكره وسباب
احنا احسن منهم والله ودى سمة فينا كمصريين اننا بنسامح دايما
بس ياريت الجمهور يهد الملعب من التشجيع
انا نفسى اسمع صوت الجمهور مع صفارة التأهل ان شاء الله
دى هاتبقى حاجة تهز القلب والله
بنحبك يامصر

Photo Gallery