المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تيجى نكبره سوا !!




أهلاوى شديد
11-10-2008, 12:26 AM
بدون مقدمات




تعالى نشوف هنكبر ايه !!




مستعد ؟؟







طب يلا معايا ...









1












2












3














4















6
















اه معلش نسيت 5














نعيد من تانى












1











2











3













7










بصوا عشان انا أصلاً مش فاكر الأرقام !!











يلا اتفرجوا اتفرجوا :lol2: :lol2:












http://forums.myegy.com/referer/test.php?img=http://up.3gypt.com/files/627ac32726.jpg




الصورة منقولة :lol2: بس الرخامة اللى مكتوبة فوق ديه من عندى :lol2:

مش عاوز أسمع نفس بقى اتفرج وأنت ساكت :lol2:

طائر الشرق
11-10-2008, 12:56 AM
يا راجل اسكت

تعليقك هو اللى وحش الصورة

ماتجيش تانى ياض يا ماجد

ماشوفش وشك حتى فى الفوتو شوب

أهلاوى شديد
11-10-2008, 04:05 AM
طب خد شوف ازاى اليابانيين بيبرشموا عقبال ما ارجع لك تانى ان شاء الله اشوف تعليقك ده



http://img508.imageshack.us/img508/1997/u3m1s3sjeqet7.jpg



http://img522.imageshack.us/img522/7144/tcxlp6qpzmpo9.jpg


http://img375.imageshack.us/img375/3638/pdou6q74xfzo0.jpg



http://img143.imageshack.us/img143/2127/c4qs66uofmws4.jpg




http://img296.imageshack.us/img296/707/hkknfzhcvqum7.jpg




http://img143.imageshack.us/img143/2388/ysqkmtr65gcj5.jpg



http://img509.imageshack.us/img509/278/jj0naev9rnlo1.jpg



http://img46.imageshack.us/img46/3930/tt2oz1v8isfj1.jpg



http://img379.imageshack.us/img379/9538/1lkhwkmz2rlz6.jpg


http://img381.imageshack.us/img381/1297/ic3xz2zoyjkr1.jpg



http://img410.imageshack.us/img410/857/5mma2k4cukwe9.jpg




http://img530.imageshack.us/img530/1705/4qstp1qhx9qq4.jpg



بس أوعى تنسى انت وبودو !!!

من غشنا فليس منا :omg:

pussycat
11-10-2008, 10:57 AM
الصور جامده جدا يا ماجد

وخصوصا بتاعة اليابانين

متميزين فى كل حاجه حتى فى الغش

يلا لو عندك صور تانى مستنين أهوه :4:

وبلاش تتأخر :closedeyes:

عشان مندفعكش غرامه :nooo:

طائر الشرق
11-10-2008, 12:15 PM
يا نهار ابيض

حركة مية مية

هاحتاجها كيد فى الكلية

وعلى رأى المثل يا واد ياماجد

ذاكرتنجح تغش تجيب مجموع

وبرضه ايك تيجى تانى

بودو متربص

hazem3
11-10-2008, 05:51 PM
تمشي








فاكر ارخم حاجة ان واحد يبقي عامل موضوع طول بعرض والرد كلمة واحدة

ههههههههههههههه

كما تدين تدان

M!sS Roro
11-10-2008, 06:20 PM
هههههههههههههههههههههههههه حرررررررررررررررركه خطيررررررررررره .. هاتنفعنا بالكليه .. >> اول رد ليا بالمنتدى ..

ثـــــآآآآآآآآآآنكس .. :p

جاسره مصريه
12-10-2008, 10:08 AM
http://up3.m5zn.com/get-10-2008-zarr921mu44.jpg (http://up3.m5zn.com/showimage-10-2008-zarr921mu44.jpg)

طبعا كان لازم اشرب حاجه من كتر طوال الطريق

ايه ياعم ده يابان وليله ربنا معاك طب
مافيش بلونه طايره كدا ولاه حاجه

osha
12-10-2008, 03:51 PM
هههههههه
صباح الخير ياماجد
انا اول مرة ادخل لك موضوع لكن متابعة كل مشاركاتك
وبصراحة اللي ضحكني اكتر توقعي اني لازم افضل نازلة تحت كتييييير لغاية لما الاقي حاجة

حكاية بتاعة البراشيم الياباني دي بس خلاص تو ليت بالنسبة لي
تتعوض مع العيال بقى

سيمفونية كاتبه
12-10-2008, 03:59 PM
:poster_oops: ههههههههههههههههه

جميل اوى يأهلاوى الفكره كلها

اليابنين دول ماسبوش حاجه مبتكروش فيها حتى البرشام

مش زى الطلبه الغلابه بتوعنا كل إبتكرتهم مفقوسه

يالا ههههههههههههههه

من غشنا فليس منا :poster_stupid:

تحياتى يأهلاوى على الفكره الجميله

مملكة الحب

Red Devil
14-10-2008, 12:50 AM
هههههههههههههههههههههههههه

انتا كلك جامد يا اهلاوى والله
بس جامده حركة الغش دى
عالم بتفكر وبتنفز
انما احنا عاوزين حد يفكرلنا وينفزلنا كمان هههههههههههههههههههه

اسكندرانية 100%
14-10-2008, 10:35 AM
هههههههههههههههههههههه

رغيف العيش خلاص

اللى يصغر عمره مايكبر ابدا

زي اللى يكبر عمره مايصغر طبعا

اما اليابانين

بجد تحفة

بس اعتقد ده الصين لانهم ماسبوش حاجة الا لما فكروا فيها

أهلاوى شديد
14-10-2008, 11:01 PM
يا راجل اسكت

تعليقك هو اللى وحش الصورة

ماتجيش تانى ياض يا ماجد

ماشوفش وشك حتى فى الفوتو شوب

مش قولتلك إتسلى ياض فى صور اليابانيين عقبال ما أرجعلك :d

أدينى رجعت ووفيت بالوعد :evil2:

تعالى ياض هنا ياض هنا ياض هنا ياض ....


وهو من أمتى وأنا بعمل تعليقات حلوة عشان تعترض المرة دى يعنى ؟؟؟ >>> اعتراض مبالغ فيه :d :d


وعلى فكرة أنا ماليش فى الفوتوشوب وقولت الصورة منقولة إنت بتبص على موضوع تانى ياض غير هنا ولا ايه :d :d :d


نورت يا هيثم

ومش اشوفك هنا تانى هههههههههههههههههههههههههههه

يلا هشششششش :d

أهلاوى شديد
15-10-2008, 06:03 PM
الصور جامده جدا يا ماجد

وخصوصا بتاعة اليابانين

متميزين فى كل حاجه حتى فى الغش

يلا لو عندك صور تانى مستنين أهوه :4:

وبلاش تتأخر :closedeyes:

عشان مندفعكش غرامه :nooo:


ربنا يخليكِ يا ياسمين وما يحرمنا من تواجدك دائماً ...

واليابانيين دول تلاقيهم فى كل حاجة إلا أساليب النوم اللى إحنا متفوقين فيها بجدارة وإستحقاق :lol2: :lol2: :lol2:

ولو على الصور التانية ففى كتير اوى :d :d

بس ننزلهم على دفعات لعدم حرق المفاجأت :p :p

وغرامة مين ؟؟ هو انا لاقى أكل عشان ادفع غرامة ههههههههههههههههههههه خدينى على الحبس وخلصى :d :d



خدى الصورة ديه على الماشى قبل ما أمشى :1:









http://skins.hotbar.com/skins/mailskins/fun/080003/080003_1_Funny%20picture_prv.jpg



تلعبى استغماية معاهم؟ :p :p






سعدت بمرورك الجميل أختِ العزيزة



أخوكِ أهلاوى شديد

:f2:

أهلاوى شديد
18-10-2008, 04:26 AM
يا نهار ابيض

حركة مية مية

هاحتاجها كيد فى الكلية

وعلى رأى المثل يا واد ياماجد

ذاكرتنجح تغش تجيب مجموع

وبرضه ايك تيجى تانى

بودو متربص

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يلا ياعم حضر برشام الإمتحانات دلوقتى :lol2: :lol2:

ومش تقلق أنا عامل حسابى من ناحية بودو :d

وجايبله نص كيلو كنافة وربع بسبوسة وكانزين كمان وساعتها ولا هتقدر تخليه يتربص ولا حاجة :beer:

وبعدين ياض هو أنا مش قولتلك ما تجيش تانى :p :p

ايه الناس ديه ههههههههههههههه

أهلاوى شديد
18-10-2008, 04:31 AM
تمشي








فاكر ارخم حاجة ان واحد يبقي عامل موضوع طول بعرض والرد كلمة واحدة

ههههههههههههههه

كما تدين تدان



هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

يعنى انت بتردهالى فى وقتها يعنى :d :d


ماشى ماشى

ليك مواضيع يتردلك فيها :p

نورت يامان :1: