المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مكتبة الاغاني النادرة



الصفحات : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

مصراويةجدا
25-04-2008, 08:57 PM
:h: السلام عليكم :h:
جايبة النهاردة موضوع ممكن يكون طازة أو مش طازة مش عارفة
المهم ان شاء الله يعجبكوا
موضوعي اني عاوزة كل عضو عنده اي اغنية نادرة مش متوفرة كتير يحطهالنا
يعني بالعربي موسوعة للاغاني النادرة بس علي اختلاف انواعها (دينية.. وطنية.. رومانسيية ......... إلخ )
بس ادي الموضوع بتاعي :good:
ومستنية ردودكم :h::h::h:
وابتدي بأغنية لطيفة في الحر اللي إحنا فيه
أغنية دوق الدندورمة بجد بجد تحفة وده الرابط بتاعها


http://www.4shared.com/file/46750665...dandormah.html (http://www.egyptsons.com/misr/ext.php?ref=http://www.4shared.com/file/46750665/413829c6/dandormah.html)


وإن شاء الله تعجبكوا ومستنية مشاركاتكم

حسام عمر
26-04-2008, 04:31 AM
الف شكر على الاغنيه الجميله

مصراويةجدا
28-04-2008, 03:40 PM
واضح كدة انه ماحدش عنده حاجات نادرة غيري هههههههههه :no1:

وعموما الكام اغني الجايين دول اهداء لكل اعضاء المنتدي بشكل عام
ولدكتور جمال الشربيني و أبو أمنية بشكل خاص جدا ( وطبعا بما إني ذكرت الاسمين دول عرفتوا اكيد نوعية الاغاني أيه وربنا يستررررررررررر :'()

نبدأ بقي
1 هنا القاهرة (http://elaghani.com/AliEl7aggar/hona-elqahera.mp3) علي الحجار
2 http://6rbtop.com/nassem/desk.gif (http://6rbtop.com/download.php?song_id=21077&type=au&q=hi) اخي جاوز الظالمون المدي
3 مقدمة مسلسل علي الزئبق (http://variety.salmiya.net/songs/mosalsalat/rm/mosalsalat264.rm)
4 نهاية مسلسل علي الزئبق (http://variety.salmiya.net/songs/mosalsalat/rm/mosalsalat265.rm)
5 كل أخ عربى أخى (http://6rbtop.com/song.php?album_id=186&artist_id=162) عبد الوهاب
6 بقرة حاحا (http://egyptian.salmiya.net/songs/imam/rm/imam22.rm) من اغاني النكسة
7 البحر بيضحك ليه (http://egyptian.salmiya.net/songs/imam/rm/imam2.rm) من اغاني النكسة بردو
8 لم الشمل (http://egyptian.salmiya.net/songs/elhajjar/rm/hajjar103.rm)
9 عم بطاطا (http://egyptian.salmiya.net/songs/elhajjar/ram/hajjar53.ram)
10 فلسطيني (http://egyptian.salmiya.net/songs/elhajjar/rm/hajjar90.rm)
11 ماتغربيناش (http://egyptian.salmiya.net/songs/elhajjar/rm/hajjar106.rm)
12 حضن الأماني (http://www.salmiya.net/songs/elhajjar/rm/hajjar82.rm)
13 مرمر زماني (http://egyptian.salmiya.net/songs/elhajjar/rm/hajjar111.rm)
14 كتيبة الإعدام المقدمة (http://www.elaghani.com/movies/kateebet-ele3dam-1.mp3)
15 حبيبتي (http://www.elaghani.com/movies/kateebet-el2e3dam-2.mp3) خطييييييييييييييرة
16 يا مصري ليه (http://admins.20at.com/masr/la5abet.rm)علي الحجار

ويارب تعجبكوا :f:

مصراويةجدا
28-04-2008, 07:24 PM
ايه يا جماعة روحتوا فيييييييييييييييييييييييييين
ماحدش عنده أي حاجة ممكن تتسمع
ماشي أديني مستنية اهوه

مصراويةجدا
28-04-2008, 07:26 PM
اخر كام اغنية نزلتهم اللي عاوز يحملهم يدوس كليك شمال وبعدن save target as واكيد ان شاء الله يتحملوا

حسام عمر
02-05-2008, 03:06 PM
الاغاني ممتعه بشده

تسلم ايدكي

swaha
02-05-2008, 08:39 PM
ياست الكل يامصراوية انا غاوى طرب اصيل ومحتاج (حنين لوردة) (ماتحبنيش بالشكل دة لفايزة) (ياضاربين الودع لهدى سلطان)وسانتواصل:cold::cold::cold:

مصراويةجدا
03-05-2008, 01:19 AM
ياست الكل يامصراوية انا غاوى طرب اصيل ومحتاج (حنين لوردة) (ماتحبنيش بالشكل دة لفايزة) (ياضاربين الودع لهدى سلطان)وسانتواصل:cold::cold::cold:

علم وينفذ يا فندم

ادي اغنية حنين لوردة وفيديو كمان ادي الرابط (http://www.2shared.com/file/2380442/...95/______.html (http://www.2shared.com/file/2380442/87f81b95/______.html))

واستنوا علية شوية في الباقي لحسن انا دايخة عليهم :akuma:
ومش هاقعد انا بس اللي احط يعني اللي عنده حاجة يحطها بقي :@

مرسى123
03-05-2008, 08:56 AM
الف الف الف شكر

tamersamah5529
03-05-2008, 12:36 PM
شكرا ع المجهود الرائع

swaha
03-05-2008, 11:43 PM
شكرا لكى وعرفينى ازاى اضيف اغانى وملفات لانى مش عارف الطريقة

سكة سفر
04-05-2008, 10:29 PM
عندي طلبات كتير مش عارفة هتقدروا تساعدوني ألاقيها ولا لأ لأنها نادرة فعلا وصعب الوصول ليها

1- أغنية "يا وردة يا بلدي يا ست الورد" لفرقة الثلاثي المرح من فيلم (حرامي الورقة)
2- أغنية "عنيكي سكة سفر" لمدحت صالح من مسلسل أبو العلا 90

يا ترى ممكن ألاقي طلبي ده ولا مستحيل؟؟

مصراويةجدا
04-05-2008, 11:01 PM
اخاواني واخواتي ................
هاحاول الاقي طلباتكم
بس ياريت تتعاونوا معايا
لحسن اعيط والله
شارك ولو بأغنية .................... تعاطفك لوحدو مو كفاية
الحقني يا حساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

رجل رومانسى
05-05-2008, 10:03 AM
ميادة_الحناوي-مش_عوايدك

تحميل (http://www.badongo.com/file/9206441)

موضوع فعلا مميز لجمع التراث العربى الاصيل

سكة سفر
05-05-2008, 10:30 AM
لا ماتعيطيش يا مصراويةجدا.. معقولة يعني طلباتنا تبقى السبب في كده... بس تصدقي احنا اللي ممكن نعيط :'( علشان تعبنا من كتر اللف والدوران على الطلبات دي وأملنا فيكي :)

swaha
05-05-2008, 09:58 PM
الووووووووووووووووووووووو يامصراوية :4:مرة اخرى عرفينى ازاى اضع الاغانى والملفات فى هذا المنتدى لانى عندى حاجات كتيير حلوة وعايز اشارك بيها علشان ماتعيطيش:brawa:نفسى نتواصل:bye::bye::bye:

مصراويةجدا
06-05-2008, 12:53 PM
معايا النهاردة طلبين من طلبات احبابي

الاول أغنية محبنيش بالشكل ده وتتحمل من هنا ( http://www.4shared.com/file/46592427/eaefdd01/___online.html?dirPwdVerified=6f449096
)

التاني بقي يا وردة يابلدي يا ست الورد

وتتحمل من هنا ( http://www.4shared.com/file/46593121/bdfbddba/8A_____.html?dirPwdVerified=6f449096
)

واما بالنسبة عن السؤال عن كيفية التحميل

افضل طريقة للتحميل انك تحط مالملفات اللي انت عايز تحملها من جهازك علي موقع
للتحميل زي اللي انا حطيت فيه الاغنيتين اللي فاتوا

وبعدين تقوم ناسخ (copy ) روابط الملفات زي ما انا عاملة فوق كده بس

وبعدين تحطها في رد واحنا هاندوس عليها تتحمل علي طول ولو عايز تعرف ازاي تشترك في موقع لتحميل الملفات قوللي وانا ان شاء الله اساعدك
اهم حاجة انك تساعدني في الموضوع اللي انا سامعة فيه صدي صوتي ده

وشكرا

swaha
07-05-2008, 02:32 AM
معايا النهاردة طلبين من طلبات احبابي

الاول أغنية محبنيش بالشكل ده وتتحمل من هنا ( http://www.4shared.com/file/46592427/eaefdd01/___online.html?dirPwdVerified=6f449096
)

التاني بقي يا وردة يابلدي يا ست الورد

وتتحمل من هنا ( http://www.4shared.com/file/46593121/bdfbddba/8A_____.html?dirPwdVerified=6f449096
)

واما بالنسبة عن السؤال عن كيفية التحميل

افضل طريقة للتحميل انك تحط مالملفات اللي انت عايز تحملها من جهازك علي موقع
للتحميل زي اللي انا حطيت فيه الاغنيتين اللي فاتوا

وبعدين تقوم ناسخ (copy ) روابط الملفات زي ما انا عاملة فوق كده بس

وبعدين تحطها في رد واحنا هاندوس عليها تتحمل علي طول ولو عايز تعرف ازاي تشترك في موقع لتحميل الملفات قوللي وانا ان شاء الله اساعدك
اهم حاجة انك تساعدني في الموضوع اللي انا سامعة فيه صدي صوتي ده

وشكرا




سألتى السوأل قبل ماأسأله ارجو الر د بالتفصيل ولو امكن بوسائل الايضاح اكون ممنون جدا وشاكر جزيل الشكر على ماتحبنيش بالشكل ده واتمنى ان اعرف اوقات وجودك فى المنتدى كى نتواصل انا من ضيع فى الاوهام عمره (swaha )

swaha
07-05-2008, 02:40 AM
سألتى السوأل قبل ماأسأله ارجو الر د بالتفصيل ولو امكن بوسائل الايضاح اكون ممنون جدا وشاكر جزيل الشكر على ماتحبنيش بالشكل ده واتمنى ان اعرف اوقات وجودك فى المنتدى كى نتواصل انا من ضيع فى الاوهام عمره (swaha )


:helpsmilie2::helpsmilie2::helpsmilie2:

swaha
08-05-2008, 06:56 AM
علي فكرة بجد انا متاسفة جدا

بس مواقع دي بتتحدث باستمرار وانا ساعة ما حطيت الاغنية ماكانش فيها كدة خالص

وبجد والله انا اسفة جدا جدا جد اااااااااااااااااااااااااااااااااا

وانا هاكلم حد من المشرفين يشيل الرابط ده وهاجيب الاغنية علي رابط تاني

وشكرا علي الافادة

وبكرر اسفي

هايل ياجماعة الاسلوب الراقى اللى انتم بتتعاملوا به مع بعضكم وخالص الشكر للاستاذ الفاضل وللمصراوية كل الاحترام والتقدير:brawa::brawa::brawa:

swaha
08-05-2008, 07:03 AM
يا مصراوية اذا كان عندك رد على سؤالى ارجوا الاهتمام اما اذا كان معندكيش رد برده قوليلى وهناك سؤال اخر (هل اى رابط نشارك به يدعم الانتقال له اتوماتيكيا ام هناك اجرائات لابد منها ؟ )

elmolla
08-05-2008, 12:28 PM
شكرا لردك يا مصراوية جدا
وبالمناسبة نفسي في اغنيات وردة مالي وانا مالي - دندنة - قال اية بيسألوني

وديعة الغالية
08-05-2008, 12:59 PM
شكرا اختي الكريمة على الاغنيه الجميله

مصراويةجدا
09-05-2008, 11:48 AM
شكرا اخواني واخواتي علي التفاعل

الاخ swaha اسفة علي التاخير بس هارد عليك في رسالة خاصة لان الموضوع يطول شرحه

الاخ elmolla جاري تحضير طلباتك ان شاء الله

رجل رومانسي شكرا علي الاغنية الحلوة

وشكرا علي المرور الجميل وديعتي الغالية

مرسى123
09-05-2008, 01:17 PM
الف الف شكر

مصراويةجدا
09-05-2008, 02:41 PM
ادي اغنية وانا مالي لوردة http://www.4shared.com/file/46974374/e6474fbd/___online.html

مصراويةجدا
09-05-2008, 02:44 PM
وادي اغنية دندنة http://www.4shared.com/file/46977789/ad228fd/Dan_Dana_melody4arabcom_.html

رجل رومانسى
09-05-2008, 11:43 PM
اغنية عبد العزيز محمود
يا مزوق يا ورد



تحميل مباشر (http://3zqtr.net/upload/uploads/57fe4bb4b7.mp3)


او من هنا (http://3zqtr.net/upload/download.php?filename=57fe4bb4b7.mp3)

swaha
11-05-2008, 12:20 AM
اشكرك على الرد وسأعمل به قريبا ان شاء الله

مصراويةجدا
11-05-2008, 12:48 AM
ايها الرجل الرومانسي

شكرا علي المجهود الرااااااااااااااااااااااااائع

مصراويةجدا
11-05-2008, 12:49 AM
الاخ swaha

مستنييين مشاركاتك الحلوة

swaha
11-05-2008, 12:56 AM
انا عملت كل الخطوات وضيفت دفعة اولى 8 اغانى وببحملوا دلوقت بس فيه سؤال مهم (هل ميادة الحناوى وما بعدها طرب اصيل ؟ ) عايزين القسم ده يكون متميز فعلا وعلى فكرة انتى هايلة

swaha
11-05-2008, 01:21 AM
انا عملت كل الخطوات وضيفت دفعة اولى 8 اغانى وببحملوا دلوقت بس فيه سؤال مهم (هل ميادة الحناوى وما بعدها طرب اصيل ؟ ) عايزين القسم ده يكون متميز فعلا وعلى فكرة انتى هايلة

اول اغنية اشارك بيها والفضل يرجعلك علشان كدة بهديهالكhttp://www.4shared.com/file/47141981/26782110/_مين السبب فى الحب لسعاد محمد:f2::f2::f2:

swaha
11-05-2008, 01:30 AM
انا عملت كل الخطوات وضيفت دفعة اولى 8 اغانى وببحملوا دلوقت بس فيه سؤال مهم (هل ميادة الحناوى وما بعدها طرب اصيل ؟ ) عايزين القسم ده يكون متميز فعلا وعلى فكرة انتى هايلة

وتانى اغنية بردة بهدهاليك وعايز رأيك ياترى انا تلميذ شاطر ولا لا مش على كيفك تخاصمنى لرجاء عبدهhttp://www.4shared.com/file/47141895/39ccbe7f/_____-__.html

swaha
11-05-2008, 01:39 AM
انا عملت كل الخطوات وضيفت دفعة اولى 8 اغانى وببحملوا دلوقت بس فيه سؤال مهم (هل ميادة الحناوى وما بعدها طرب اصيل ؟ ) عايزين القسم ده يكون متميز فعلا وعلى فكرة انتى هايلة

:f2::f2::f2:ودى بقى اهداء خاص بردوه ليكى [COLOR="Green"]مصر ياما يابهيه للشيخ امام[http://www.4shared.com/file/47139075/dec836b6/mawaly_she5_emam_masr_yammah.html
/COLOR]

elmolla
11-05-2008, 11:04 AM
السلام عليكم ورحمه اللة وبركاتة

انا عندي اغنيات بس مبعرفش ارفع اغنيات علي الموقع هل هناك طريقة اسهل من كدة وانتي تنزليها مثلا ارسلها لكي علي ايميل المنتدي

مع الشكر

مصراويةجدا
11-05-2008, 11:47 AM
الأخ الكريم elmolla هابعتلك طريقة رفع الملفات في رسالة خاصة

وشكرا علي التفاعل

رجل رومانسى
11-05-2008, 08:02 PM
لانى من عشاق التراث وزمن الفن الجميل احب اشارك فى هذا العمل الجميل الرائع لان امتلك بالفعل اغانى نادرة وسوف انزل كل فترة اغنية


دى اغنية المطرب الرقيق عبد الغنى السيد
البيض الاماره


تحميل (http://www.badongo.com/file/9312690)

شكرا مصراويه على العمل الرائع وتقبلى ثالث اغنية اشارك بها

مصراويةجدا
11-05-2008, 09:33 PM
رجل رومانسي :

أغانيك فعلا تحفة ومشاركاتك فعالة جدا في الموضوع
وشكرا علي التفاعل الرائع وجاري تحميل الاغنية

swaha
12-05-2008, 03:37 AM
مستنى تشجيعك اواصل ولا لا

مصراويةجدا
12-05-2008, 03:42 AM
واصل يا أستاذ عبد الرحمن حضرتك مش محتاج تشجيع

حضرتك دلوقتي ينطبق عليك المثل اللي بيقول ( علمناهم الشحاتة ................ أكمل )
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مجهودك اكتر من رااااااااااااااااائع

وفعلا بجد يعني طالب شطوووووووووووور

مصراويةجدا
12-05-2008, 03:46 AM
واغنية ياما يا بهية دي بجد رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووعة

انا اصلا باموت في الشيخ امام

واصل يافندم وانا متباعة

swaha
12-05-2008, 04:15 AM
[SIZE="6"]شكر خاص على الاغنية الجميلة هى دى الاغانى النادرة ولا بلاش مش ميادة الحناوى[/SI:no2::no2::no2::f2:ZE]

swaha
12-05-2008, 04:27 AM
واصل يا أستاذ عبد الرحمن حضرتك مش محتاج تشجيع

حضرتك دلوقتي ينطبق عليك المثل اللي بيقول ( علمناهم الشحاتة ................ أكمل )
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مجهودك اكتر من رااااااااااااااااائع

وفعلا بجد يعني طالب شطوووووووووووور

انا هافضل حافظ الجميل لاستاذتى حتى لو كانت شحاتة والدليل على كدة انى اعترفت بكدة واكبر دليل ان التلميذ ممكن يتفوق على استاذه انى هاقدملك مجموعة حلوة للشيخ امام وتمنى عليى هاتلاقينى كما وعدتك

swaha
12-05-2008, 08:17 AM
مجموعة اغانى الشيخ امام
--------------

]1- اجمعوا العشاقhttp://www.4shared.com/file/47284960/bb465395/___.html2-احنا مين وهما مين http://www.4shared.com/file/47140197/60af83b9/___.html3- البتاعhttp://www.4shared.com/file/47286286/6afafc44/___.html4- 5- اناديكم http://www.4shared.com/file/472

مصراويةجدا
12-05-2008, 06:38 PM
ايه ده كل دي اغاني انت بتجيبهم منين ما شاء الله

شحاتة ايه بقي ده انا اللي هاشحت بعد كده

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه

swaha
14-05-2008, 03:02 AM
http://www.4shared.com/file/47286726/96ded625/___online.html0بوتيكات)http://www.4shared.com/file/47287626/2fa0db77/___online.html (ذكرى)http://www.4shared.com/file/47286726/96ded625/___online.html (بوتيكات)

اتمنى انى اكون وفيت بوعدى وعند حسن الظن ومستنى اى طلب :brawa::brawa::brawa:

مصراويةجدا
17-05-2008, 10:06 PM
بجد اغاني تحفة يا استاذ عبد الرحمن

بس في حاجة اللينك بتاع اغنية ذكري هوة نفسه بتاع اغنية بوتيكات

يعني حضرتك حاطط اغنية بوتيكات مرتين ممكن بقي تحط اغنية ذكري

اديني طلبت اهوه

وممكن كمان اغنية ياسيدي امرك لعبد الحليم حافظ

swaha
19-05-2008, 12:24 AM
((ياستى امرك)) ادى ياسيدى امرك لعبد الحليم حافظ http://www.4shared.com/file/48101210/8f209307/___online.html

swaha
19-05-2008, 11:03 AM
غلطة مطبعية غير مقصودة غير مصحوبة بالاعتزار (اللينك مرة اخرى) زكرى للشيخ امامhttp://www.4shared.com/file/47287626/2fa0db77/___online.html

هذه الاغنية قدمها الشيخ امام بمناسبة مرور 20 عاما على اغتصاب فلسطين



Photo Gallery